Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. august 2009 #41 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg synes egentlig generelt det er litt dumt og vanskelig å si at sånne og sånne klær er stygge eller fine. Det kommer så utrolig an på personen som har det på. Noen er f.eks kjempefine, feminine og sexy i en skjorte, mens andre ser mandige ut med det på. Noen er kjempefine i tights med kort topp, andre kler det ikke, pga kroppsform, sammensetting av plagg, holdning osv osv osv! Enig i at CT ikke er så fint uansett, men det handler jo egentlig mest om å ikke dra tightsen så langt opp at det gjør vondt i livmora. Har da sett folk med CT selv om de har på jeans også lism. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 23. august 2009 #42 Del Skrevet 23. august 2009 Er det stygt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. august 2009 #43 Del Skrevet 23. august 2009 Er det camel toe det fenomenet kalles, ja. Passende betegnelse, hehe. Og pent er det ikke. Det finnes på menn oxo... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_cameltoe.jpg Grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. august 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 23. august 2009 Har aldri hørt om eller tenkt på CT før, men når dere først er inne på det så er det litt moro at de selger CT-innlegg Lo av dette jeg oxo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lily_* Skrevet 23. august 2009 #45 Del Skrevet 23. august 2009 Sjekk ut denne på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=QfUPj4M5muc Camel toe song! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. august 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 26. august 2009 steike! MORRO MORRO! Jeg har en treningsbukse jeg som har en tendens til å skli opp, av alle ting. DEN har jeg aldri turt å bruke når jeg trener alene, i tilfelle ingen gir meg camel toe alert, dersom den hadde sklidd opp. Kan jo ikke drive å titte meg selv ned i skrittet hele tiden heller, eller drive å dra den ned i panikk for hva som kan skje om jeg ikke drar i den fra tid til annen. Gubben pleier å glise å si camel toe alert, og jeg drar den straks ned...HAHAHA godt vi trener alene bare vi to i et rom...han grøsser vettu... hmmm kanskje jeg ikke bør bruke den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå