Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. august 2009 #41 Skrevet 23. august 2009 Jeg synes egentlig generelt det er litt dumt og vanskelig å si at sånne og sånne klær er stygge eller fine. Det kommer så utrolig an på personen som har det på. Noen er f.eks kjempefine, feminine og sexy i en skjorte, mens andre ser mandige ut med det på. Noen er kjempefine i tights med kort topp, andre kler det ikke, pga kroppsform, sammensetting av plagg, holdning osv osv osv! Enig i at CT ikke er så fint uansett, men det handler jo egentlig mest om å ikke dra tightsen så langt opp at det gjør vondt i livmora. Har da sett folk med CT selv om de har på jeans også lism.
Gjest Emera Skrevet 23. august 2009 #43 Skrevet 23. august 2009 Er det camel toe det fenomenet kalles, ja. Passende betegnelse, hehe. Og pent er det ikke. Det finnes på menn oxo... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_cameltoe.jpg Grøss!
Wonders Skrevet 23. august 2009 Forfatter #44 Skrevet 23. august 2009 Har aldri hørt om eller tenkt på CT før, men når dere først er inne på det så er det litt moro at de selger CT-innlegg Lo av dette jeg oxo! 1
Gjest Gjest_lily_* Skrevet 23. august 2009 #45 Skrevet 23. august 2009 Sjekk ut denne på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=QfUPj4M5muc Camel toe song!
Wonders Skrevet 26. august 2009 Forfatter #46 Skrevet 26. august 2009 steike! MORRO MORRO! Jeg har en treningsbukse jeg som har en tendens til å skli opp, av alle ting. DEN har jeg aldri turt å bruke når jeg trener alene, i tilfelle ingen gir meg camel toe alert, dersom den hadde sklidd opp. Kan jo ikke drive å titte meg selv ned i skrittet hele tiden heller, eller drive å dra den ned i panikk for hva som kan skje om jeg ikke drar i den fra tid til annen. Gubben pleier å glise å si camel toe alert, og jeg drar den straks ned...HAHAHA godt vi trener alene bare vi to i et rom...han grøsser vettu... hmmm kanskje jeg ikke bør bruke den? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå