Wonders Skrevet 20. august 2009 #1 Del Skrevet 20. august 2009 Vet det er digg å gå i tights, og mange har ikke lenger noe langt over, bare korte jakker og gensere. Jeg hakke tenkt på dette før jeg ble bombandert i forje helg. Trodde først det bare var en tilfeldighet, men jeg ble like sjokkert hver gang jeg så det. Først og fremst fordi øynene gikk rett ned i privaten på et menneske fordi noe virket merkelig der nede, så fordi jeg faktisk så det i et halvt sekund. Det er all tid det tar, for CAMEL TOE er ikke til å ta feil av!!! Jeg mener....se her... http://images.google.no/images?hl=no&u...mp;aq=f&oq= Jeg så slikt over alt. Tenker dere ikke over slikt når dere har på slike plagg? Visste dere ikke om det? Bryr dere dere ikke om åssen det ser ut for oss andre jenter som er smertelig klar over hvor komisk og snålt det ser ut? Vel dere er nå oppdatert. La oss slippe slike episoder. Enten ikke dra den oppi, eller ha noe langt over. Har ikke tenkt på dette før, men daim girl, huff og huff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 20. august 2009 #2 Del Skrevet 20. august 2009 Du har ikke tenkt på det før? Jeg har sett kameltær i snart to år, fatter ikke at disse tightsjentene ikke har tatt poenget enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 20. august 2009 #3 Del Skrevet 20. august 2009 Hihi, så det samme i går selv. Jeg fatter ikke at noen synes det er pent med kun tights. Ja, det er fint med lang tunika etc over, men kun tights? Uansett hvor slank og veltrent man er så er det IKKE fint! Det er min mening iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #4 Del Skrevet 20. august 2009 He he, uff det evinnelige tightsproblemet.. Jenter: tights er ikke bukse, det er UNDERTØY! Camel toe er én ting, men tights er ofte gjennomsiktige i tillegg. Jenter med stringtruse ser man rett inn i r**a på. Jippi. Det er som en bilulykke, du klarer ikke se vekk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 20. august 2009 #5 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har selv ikke sett noen rundt her med camel toe.. Enda.. Lykkelig er jeg for det! Bruker selv tights, men har altid noe langt over da mine er litt gjennomsiktige, og jeg ønsker ikke at noen skal se hva slags undertøy jeg har! Ser disse jentene seg ikke i speilet før de går ut? Eller kanskje de har bare speil som er til midjen på de?? Vi burde alle gått bort til disse stakkers jentene og si at de viser litt mer enn man ønsker å se.. Eller brøle CAMEL TOE ALLERT!! Hver gang en av de gikk forbi.. Så ville kanskje problemet tatt slutt temmelig raskt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. august 2009 #6 Del Skrevet 20. august 2009 Jenter: tights er ikke bukse, det er UNDERTØY! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 20. august 2009 #7 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg definerer ikke tights som undertøy, men har man på seg tights så må man ha noe over som dekker rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. august 2009 #8 Del Skrevet 20. august 2009 Sorry, men det er nesten like ille og kanskje enda verre bakfra... For når tightsen strekker seg over rumpa, så blir de lysere i fargen, og rumpa ser enda større ut. Selv om du har en topp som akkurat dekker rumpa, så ser det helt utrolig dustete ut... Jeg tror utrolig få kvinner ser seg selv bakfra, hadde de gjort det hadde de sprunget til skapet og ikke belemret omverdenen med endel ugunstige syn. Hot tip: Bruk speil BÅDE foran og bak før du forlater huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. august 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 20. august 2009 bak er oxo styggt, enig med at man kan både se svær ut, og man kan se undertøyet... Lurer på om de som gjør dette ikke er klar over det. Camel toe er ikke et utbredt ord overalt. Vi som var med på denne moten på slutten av 80- og begynnelsen av 90-tallet vet hva dette betyr... Hør med vennindene deres , hva mener de? Det finnes på menn oxo... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_cameltoe.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 20. august 2009 #10 Del Skrevet 20. august 2009 Det finnes på menn oxo... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_cameltoe.jpg haha, æsj!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 20. august 2009 #11 Del Skrevet 20. august 2009 Det værste er at mange menn synes det er sexy med camel toe.. kansje det er derfor tigts babene kler seg slik? at de faktisk VET om det! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 #12 Del Skrevet 20. august 2009 Det er så fælt! Og det er så fælt når de har trange tights og bare kort topp, man ser ræva og alt mulig. Og sorry meg, men jeg syns ikke det er så jævla sexy å se lubbne jenter i trange tights og korte topper, er toppen trang i tilleg.. nei fy fader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. august 2009 #13 Del Skrevet 20. august 2009 Selv om menn syns det er sexy med CT, og det er det sikkert, fordi det sier noe om det de ikke ser, men har lyst på, menn er jo suckers for den slags... så betyr ikke det at man alltid trenger vise slikt. Selv om jeg liker ståtiss, så trenger jeg ikke å se på det overalt... Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 20. august 2009 #14 Del Skrevet 20. august 2009 kan ikke si jeg helt har sett alle disse fæle damene i tights? Så ei gammel dame som bøyde seg fremover for å hente noe i veska som lå på gulvet og da så det ikke helt bra ut nei.. Men på vero moda har de jo jeanstights som er ganske tykke i stoffet og er mer som jeans med stretch i.. Men jeg synes det ser så rart ut uten lommer og glidelås fremme så jeg dekker dem alltid til. Men jeg kan se at det fort kan bli camel toe, men å sammenligne tights med strømpebukse og undertøy syns jeg blir litt feil., Er ikke alle tights som er "gjennomsiktig" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #15 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har ikke lagt merke til dette. Men synes disse bildene var morsomme. Menn synes sikkert det er spennende å se seg rundt nå om dagen da. La nå disse jentene få holde på, sier nå jeg. Om det gir dem noe å vise seg frem. Personlig pleier jeg jo ikke å studere den kroppsdelen så nøye på jenter på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 20. august 2009 #16 Del Skrevet 20. august 2009 Huff og huff! Jeg passer alltid på at toppen går over rumpa og "godsakene" foran. Og jo tynnere tightsen er, jo lenger ned går toppen/kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. august 2009 #17 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kan ikke si jeg ser dette så veldig ofte jeg da men. Hender jeg går med tights og halvlang topp, men ikke nødvendigvis dekker alt. Så lenge tightsen ikke er gjennomsiktig og er stram nok synes jeg det ser ok ut, men cameltoe har jeg aldri lagt merke til hos noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal_dame Skrevet 20. august 2009 #18 Del Skrevet 20. august 2009 Vet det er digg å gå i tights, og mange har ikke lenger noe langt over, bare korte jakker og gensere. Jeg hakke tenkt på dette før jeg ble bombandert i forje helg. Trodde først det bare var en tilfeldighet, men jeg ble like sjokkert hver gang jeg så det. Først og fremst fordi øynene gikk rett ned i privaten på et menneske fordi noe virket merkelig der nede, så fordi jeg faktisk så det i et halvt sekund. Det er all tid det tar, for CAMEL TOE er ikke til å ta feil av!!! Jeg mener....se her... http://images.google.no/images?hl=no&u...mp;aq=f&oq= Jeg så slikt over alt. Tenker dere ikke over slikt når dere har på slike plagg? Visste dere ikke om det? Bryr dere dere ikke om åssen det ser ut for oss andre jenter som er smertelig klar over hvor komisk og snålt det ser ut? Vel dere er nå oppdatert. La oss slippe slike episoder. Enten ikke dra den oppi, eller ha noe langt over. Har ikke tenkt på dette før, men daim girl, huff og huff Går ikkje akkurat å glor på skrittene til kvinnfolk i tights, så legger ikkje merke til det. Bruker tights sjøl (har egentlig bare 1 par), og den bruker eg bare i sammenheng med korte kjoler (trenger ikkje vise rumpa til verden om eg må bøye meg). Om jenter absolutt vil gå å vise at de har jentetiss og sprekk, så får de bare styre på. Ser kanskje heilt dust ut for oss andre, men enkelte damer liker vel oppmerksomheten det får fra eventuelle mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 21. august 2009 #19 Del Skrevet 21. august 2009 Selv om menn syns det er sexy med CT Jaha? Da er jeg unntak ihvertfall... Men i kameratflokken her er vi generellt i mot tights da.. med eller uten noe over! Tights er bare fint på 1/1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. august 2009 #20 Del Skrevet 21. august 2009 Jaha? Da er jeg unntak ihvertfall... Men i kameratflokken her er vi generellt i mot tights da.. med eller uten noe over! Tights er bare fint på 1/1000 *presiserer* NOEN menn syns SIKKERT det er sexy med Camel Toe. Altså CT. De fleste menn jeg har pratet med syns det er en straff å se på kvinner i tights, men at det kan være sexy med Camel Toe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå