Gå til innhold

dameundertøy

Fremhevede innlegg

Gjest skaptranse
Skrevet
Jag synes det er kjempesexigt med menn i dameundertöy! Dock är typen min inte lika entusiastisk. Kanske skulle be honom läsa tråden och få honom på tåget? :)

Bra at det finnes flickor som deg, som er så åpen og positiv til menn i dameklær! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Roar TV
Skrevet

Hei. Bruker mye jenteklær, særleg om sommeren. Er daså deilig med en sommerkjole på seg.

Gjest Gjest_juliane_*
Skrevet

Jeg vil helst få ha undertøyet mitt i fred!

Og han får ha sine boxere i fred også.

Gjest spurvemann
Skrevet

Jeg har 2-3 svarte stringtruser, noen m blonder og noen uten. Jeg liker å bruke dem og damen liker å se. Ikke til hverdags nødvendigvis, men ved koselige anledninger for 2. :yvonne:

Jeg tror det skyldes at utstyret blir ekstra synlig når det er lite stoff å pakke d inn i. Det liker vi :jepp: Noen ganger blir det faktisk alt for lite stoff :fnise:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Eg tenner ikkje på det, eg syns egentlig det er litt avtennende og ein smule ekkelt. Han må gjerne gå i dametruser, men ikkje foran meg, og ikkje i mine truser.

Endret av Syrin_Ulven
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Selvsagt har vi menn egne truser selv om det er dametruser.

Skrevet

Ekstremt usexy...Foretrekker skikkelige mannfolk i boksere ;)

Skrevet

Jeg pleier å være åpen for det meste, men om jeg hadde sett kjæresten i dameundertøy hadde jeg enten snudd i døra eller ledd godt.

Ikke noe for meg, menn bør være menn :sjenert:

Gjest Gjest_karo_*
Skrevet
Jeg kan ikke tenke meg noe mere avtennende enn tanken på et mannfolk i kvinneundertøy - skikkelig kvalmt.

Jeg vil ha et ekte mannfolk, ikke en som er halvt dame.

jeg syntes de er digge a lukte pa!!! ikke ga i de :filer:

Gjest mann30
Skrevet

Det høres mer ut som en fetish enn at det skal være komfortabelt, stemmer det eller?

Dametruser er jo ikke lagd med rom for penis så de er jo ubehagelige å gå med, de er heller ikke tilpasset manns anatomi. Hvorfor kjøper dere ikke undertøy som er lagd for menn istedefor?

Det er da masse variasjoner innen i alle slags stoff og fasonger om man ser i utlandet.

Jeg tror dette utvikler seg til enda en transetråd hvor det bare er menn som svarer!

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Mannen min har tatt på seg noe undertøy fra meg en gang, bare på tull da... Må ærlig innrømme at JEG syns det ser litt feil ut, men hver sin smak :-) Om mannen min hadde tent på dette så gjerne for meg, men jeg er litt usikker på om jeg hadde klart å holde meg helt alvorlig :-) Jeg hadde nok ikke tent på det, men det hadde vel ikke avskrekket meg heller.

Gjest Trude 36
Skrevet

Mann min liker bedre jentetruse enn bokser og guttetruse.Ok for meg at bruker jentetruser men ikke rosa og blonde. Fleste av dem er sorte enkle typer.

Skrevet

For meg hadde det nok egentlig ikke gjort så mye om mannen min ville gå i dametruser av og til, men jeg må inrømme at jeg hadde syntes det var litt merkelig. Jeg hadde ikke syntes det var sexy. Hvis han ønsker det så får han gjøre det, men han får ikke lov til å bruke undertøyet mitt uten å spørre og iallefall ikke sniffe det! Da hadde jeg blitt irritert.

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen menn tenenr på å gå i dameundertøy eller sniffe på det? Hva i alle dager er så tennedes med det? Da lurer jeg jo på om de er litt homofile og i det hele tatt liker meg/damer..?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
For meg hadde det nok egentlig ikke gjort så mye om mannen min ville gå i dametruser av og til, men jeg må inrømme at jeg hadde syntes det var litt merkelig. Jeg hadde ikke syntes det var sexy. Hvis han ønsker det så får han gjøre det, men han får ikke lov til å bruke undertøyet mitt uten å spørre og iallefall ikke sniffe det! Da hadde jeg blitt irritert.

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen menn tenenr på å gå i dameundertøy eller sniffe på det? Hva i alle dager er så tennedes med det? Da lurer jeg jo på om de er litt homofile og i det hele tatt liker meg/damer..?

Akkurat det med dametruser og bare det tenner ikke meg, eller jeg har ikke lyst til å bruke dametruser. Ikke sniffe på dem heller.

Men har alltid hatt lyst til å ha på dameklær. Skjørt, strømper...

Synes ikke det er så merkelig at noen menn har lyst til det. Det er jo slik at damer kan gå i hva som helst, skjørt eller bukse, skjorte og slips om de vil også. Men skjørt og nylonstrømper er "forbudt" for menn. Derfor er dette litt spennende. Alle er vel litt nysgjerrige på å prøve nye ting? Om det er snakk om å smake en helt ny matrett, hoppe i strikk, røyke tjall eller hva det måtte være.

Og sånne "forbudte" ting vil alltid være ekstra spennende.

Og om en kvinne skulle få lyst til å bruke mannsklær tilsvarende som menn har lyst til å bruke dameklær, da kan hun jo bare gjøre det for ingen reagerer på det i det hele tatt.

Skrevet (endret)
Akkurat det med dametruser og bare det tenner ikke meg, eller jeg har ikke lyst til å bruke dametruser. Ikke sniffe på dem heller.

Men har alltid hatt lyst til å ha på dameklær. Skjørt, strømper...

Synes ikke det er så merkelig at noen menn har lyst til det. Det er jo slik at damer kan gå i hva som helst, skjørt eller bukse, skjorte og slips om de vil også. Men skjørt og nylonstrømper er "forbudt" for menn. Derfor er dette litt spennende. Alle er vel litt nysgjerrige på å prøve nye ting? Om det er snakk om å smake en helt ny matrett, hoppe i strikk, røyke tjall eller hva det måtte være.

Og sånne "forbudte" ting vil alltid være ekstra spennende.

Og om en kvinne skulle få lyst til å bruke mannsklær tilsvarende som menn har lyst til å bruke dameklær, da kan hun jo bare gjøre det for ingen reagerer på det i det hele tatt.

Ja hvis det er det at det er spennende å prøve på dameklær så er det litt enklere å forstå, men skjønner fortsatt ikke at noen tenner på å gå i dameundertøy..iallefall ikke sniffe det:S.

Selv har jeg egenlig aldri følt meg fristet til å gå i manneklær. I så fall har det bare vært fordi de er mer løse og virker mer behagelig å gå i. Men folk får gå i det de vil. Det jør ikke meg noe så lenge de holder seg unna mitt undertøy og/eller sniffer det:p

Endret av Rinoa_H
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Ja hvis det er det at det er spennende å prøve på dameklær så er det litt enklere å forstå, men skjønner fortsatt ikke at noen tenner på å gå i dameundertøy..iallefall ikke sniffe det:S.

Selv har jeg egenlig aldri følt meg fristet til å gå i manneklær. I så fall har det bare vært fordi de er mer løse og virker mer behagelig å gå i. Men folk får gå i det de vil. Det jør ikke meg noe så lenge de holder seg unna mitt undertøy og/eller sniffer det:p

Nei det med sniffing av dametruser blir liksom en helt annen greie, mer rent seksuelt da sikkert. Lukten av kvinnekjønn som tenner kanskje? I så fall veldig hetero skulle man tro.

Men det er ikke veldig festlig om en mann sniker til seg konas truser og bruker dem eller sniffer dem bak hennes rygg. Motbydelig.

Godt at du ikke har store fordommer ellers. Kanskje møter du meg med miniskjørt og nylonstrømper på gata en dag :)

Skrevet
Nei det med sniffing av dametruser blir liksom en helt annen greie, mer rent seksuelt da sikkert. Lukten av kvinnekjønn som tenner kanskje? I så fall veldig hetero skulle man tro.

Men det er ikke veldig festlig om en mann sniker til seg konas truser og bruker dem eller sniffer dem bak hennes rygg. Motbydelig.

Godt at du ikke har store fordommer ellers. Kanskje møter du meg med miniskjørt og nylonstrømper på gata en dag :)

hehe,hvem vet:)

Gjest barista
Skrevet

Menn måå være menn! For all del, han får bruke det om han vil, men jeg vil ikke se på ;-) Og jeg hadde blitt ordenlig sinna dersom typen tok mitt undertøy, MITT! Og hadde synes han var litt ekkel dersom han gikk etter mine skitne brukte truser.. Nei takk!

Gjest Gjest_Transelise_*
Skrevet

Jeg bruker bare jentetruser og kona godtar det. Kan ike forstå det med sniffing, ikke noe for meg. Bruker litt kjole også fordi det er behagleg å ha på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...