Gå til innhold

dameundertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det andre menn som bruker undertøyet til dama?jeg gjør det :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest31
Skrevet
er det andre menn som bruker undertøyet til dama?jeg gjør det :yvonne:

Det har jeg selvfølgelig gjort nå og da.

Skrevet

Ja jeg bruker trusene hennes, men hun må ha brukt dem først. Tenner ikke på å hente dem i skuffen hennes.

I wear and sniff :)

Skrevet
Ja jeg bruker trusene hennes, men hun må ha brukt dem først. Tenner ikke på å hente dem i skuffen hennes.

I wear and sniff :)

Ikke helt min greie :sukk:

Skrevet

Tviler sterkt på at han ville fått dem på, siden jeg er en liten S og han er en stor L...

Skrevet

eller bruker hennes sexy undertøy,korsett å strømper?

Gjest Helge 36
Skrevet

Jeg har egne jenteklær. Truse-BH-Strømpe-sminke-kjoler/skjørt/topp.

En nytelse å få bruke jenteklær.

Skrevet

Hva sier damene deres til at dere rapper undertøyet, da? Synes de at det er helt ok?

Går dere med dameundertøy til vanlig, eller er det mest når dere har lyst til å sprite opp hverdgen litt?

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe mere avtennende enn tanken på et mannfolk i kvinneundertøy - skikkelig kvalmt.

Jeg vil ha et ekte mannfolk, ikke en som er halvt dame.

Skrevet

Hva synes egentlig transer om dette?

Jeg synes de er fantastisk morsomme, :fnise: men hva mener transene selv?

Jeg husker spesielt sketsjen da Emily og Florence skulle i operaen :hoho:

Gjest Mann_31
Skrevet

Elsker å kle på meg hennes bruke stringtruser. Nei hun vet ikke om det, men jeg har lyst å fortelle henne det.

Skrevet
Jeg kan ikke tenke meg noe mere avtennende enn tanken på et mannfolk i kvinneundertøy - skikkelig kvalmt.

Synes det kan være ganske pirrende å ha på meg lange strømper når vi gjør det! Men det forutsetter selvsagt at hun synes det er o.k. Mange jenter synes faktisk det er sexy, men det er like mange som mener det samme som du. Her tror jeg helst jentene er veldig for eller veldig mot. Svært få som "vaker" i mellom!

(Jeg synes for øvrig det er spesielt deilig når strømpene rekker helt opp i skrittet slik at jeg kan kjenne strømpekanten mot ballene....)

Gjest Transemann 35
Skrevet

Ingenting er bedre i verden enn å få ha på seg jenteklær. Er svak for party kjoler.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Gjest Gutt 28
Skrevet

Jeg har noen jenteplagg jeg bruker av og til, det tenner samboeren min at jeg har det på. Han blir skikkelig tent på meg da....spesielt når jeg bruker lekker silketruse med blonder.... :)

Skrevet

Jeg har kledd meg i kvinneklær med kvinneundertøy i karneval...men med 190 cm og over 100 trente kilo...så bringer det kun frem latter... :ler:

Skrevet (endret)

*

Endret av Ethereal
Skrevet

Hvis jeg ikke har noen flere boxere igjen, kan jeg ofte ta en truse fra dama. Prøvde en g-streng i mørket en gang(uten at jeg var klar over det), og jeg som er så rask med å ta på trusene fikk den godt inn i ræva.

Skrevet

Jag synes det er kjempesexigt med menn i dameundertöy! Dock är typen min inte lika entusiastisk. Kanske skulle be honom läsa tråden och få honom på tåget? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...