Gå til innhold

Hansker til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og Prinsessen min på ti var på Kristins idag, prøvde jeg en kjole med hansker til. Det skal jeg absolutt ikke ha, men Prinsessen synes det var utrolig vakkert. Det ville hun ha!

Så vi dura opp i andre etasje, men de hadde ikke flere i hennes størrelse. Jeg fikk allikevel et inntrykk og synes godt hun kan få ha hansker hvis hun vil. Hva synes dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

klart hun kan få lov til det..

bare det er hennes valg..

ingen grunn til å sette hansker på barn liksom..

Gjest Anonymous
Skrevet

Våre brudepiker hadde hansker i kirken og det var bare såååå søtt.

Vi kjøpte noen på Lindex.

Skrevet

Jeg liker jo da i utgangspunktet ikke hansker,

men tenker at dersom hun gjerne vil ha...

Hun ble jo veldig søt, men jeg vil absolutt ikke at hun skal gi noe

vil-gjerne-være-mer-voksen-inntrykk...

Gjest Anonymous
Skrevet

dersom hun vil være mer voksen er det lite du kan gjøre med at hun gir det inntrykket ;)

men det finnes hvite hansker til barn som er veldig "barnslige".. eks nettinghasker med hjertemønster og blondekant rundt håndleddet osv (grøss.. det hørtest fælt ut.. men du skjønner hva meg mener?)

Skrevet

At jenta snart kommer i vil-gjerne-være-mer-voksen-alderen må du nesten bare akseptere - det er sånn det er :wink:

Men; jeg synes godt du kan ta en overordnet avgjørelse mtp hansker.

Hvis dere finner noen søte hansker som passer til kjolen hennes, og ikke minst til din kjole (sånn noenlunde), synes jeg det er helt i orden.

Det er jo veldig stas å få være brudepike også for de søte små :D

Skrevet

Et bryllup er jo såpass spesielt.. at hvis hun gjerne vil ha hansker for å føle seg "ekstra fin" eller "voksen" må da vel det være helt greit.

(Vi husker vel alle hvordan det var å ta på mammas avlagte finkjole og høyhelte sko og bare være "Dame"... da var vi fine da... :sjarmor: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...