Gå til innhold

Er det noen mannfolk der ute?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tara_*
Skrevet

Har noen spm;

- Hva tenner deg?

- Har du noen seksuelle fantasier?

- Hvordan liker du å bli sugd?

- Har du noen gang mistet lysten på dama de?

- Hva kan en jente gjøre for å få noen plusspoeng i boka? Eller rett og slett litt ekstra oppmerksomhet på en vanlig mandag...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Har noen spm;

- Hva tenner deg?

Kropp, blikk, hint, lekelyst, frekkhet, råhet

Selvfølgelig :) En er at jeg blir møtt i gangen av kona, hun ber meg dusje, kommer naken inn i dusjen og suger meg til utløsning og sier at nå holder det vel til etter mat.

Helt vanlig, ikke så mye ronkebevegelser, bruke munn og tunge :)

Nei

- Hva kan en jente gjøre for å få noen plusspoeng i boka? Eller rett og slett litt ekstra oppmerksomhet på en vanlig mandag

Vær med, vær villig, vær rå :) Vis at du virkelig har lyst på mannen :)

Skrevet
Har noen spm;

- Hva tenner deg?

---Alt fra en tanke via bar hud til et blikk som sier "ta meg"

---Å bli runket med begge hendene innsmurt i olje, sakte, ikke økt tempo når jeg nærmer meg orgasme heller, bare rolig helt til jeg ber om nåde.

---Gjerne begge hender på pikken da også, men det viktigste av alt der er innlevelsen. Hvis jeg ser at hun nyter å gi meg nytelse, er det max.

---Bare for kortere perioder, i forb med krangel f.eks.

- Hva kan en jente gjøre for å få noen plusspoeng i boka? Eller rett og slett litt ekstra oppmerksomhet på en vanlig mandag...?

---Nå er jeg ikke gammeldags, og gjør godt og vel min del i huset. Hvis jeg får komme hjem fra jobb, får en øl i hånda og beskjed om å sette meg ned til maten er ferdig, jages i dusjen etterpå og kommer opp til stearinlys og sex på sofaen, ville jeg vært en happy camper.

Jeg tente visst litt på min egen beskrivelse av en perfekt mandag også :D

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Har noen spm;

- Hva tenner deg?

Vanskelig å svare på, det kan være så mangt. Ei dame som tar vare på kroppen sin og er eksperimenterende i senga kommer man langt med.

Omstendigheter: Sex ute i det fri eller kanskje sex mens noen ser på?

Klær: Korte trange shorts, gjerne med jeansstoff. Trange jeans kan også være utrolig sexy på jenter.

Sex med tilskuer eller strippe for en eller flere jenter.

Varierer. Noen ganger mykt, andre ganger litt hardere. Deilig med stryking på ballene eller runking samtidig.

Nei, har bare vært lite lysten når jeg har vært veldig sliten men det har egentlig aldri hatt med selve dama å gjøre.

Ta på seg noe sexy, for min del f. eks noen shorts og vise mye av bena. Gjerne med en trang topp, rett og slett at hun tør vise seg litt for meg.

Tørre å "forsyne" seg av meg, det kan f. eks være at hun bare begynner å dra ned buksa å suge meg uten at hun spør om lov.

Skrevet

"Spør om lov???"

Vet ikke hva du er vant med, men jeg har aldri spurt om lov. Er det vanlig å spørre om sånt? Jeg har aldri blitt jagd bort ihvertfall..

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
"Spør om lov???"

Vet ikke hva du er vant med, men jeg har aldri spurt om lov. Er det vanlig å spørre om sånt? Jeg har aldri blitt jagd bort ihvertfall..

Kanskje ikke helt bokstavellig ment, tenkte mer på at hun overrasker meg med at hun begynner å suge "uten" videre når man ikke er i seksuelle sammenhenger. Når vi først har sex og det legges opp til blow job så spør hun uansett ikke i ordets rette betydning, men da har man jo en forventning om det på forhånd - mer spennende når man ikke har bygd opp en forventning om noe.

Skrevet
Har noen spm;

- Hva tenner deg?

At ei jente tar initativ, sexy og pirrende klær, stryker på meg, pjusker meg i håret.

Hmm at jeg har sex med ei saksbehandler dame, som er eldre enn meg. At jeg utfører deilig oralsex på ei lekker dame. :)

Hmm forsiktig og lekende inn og og ut av munnen. Slikke baksiden av penisen, fra pungen og opp mot toppen av penishodet. At pungsteinene blir holdt fast, mens jenta utfører heftig og deilig oralsex! :))

Hmm det er vel normalt det...? Særlig når jeg er trøtt og sliten. Når hun ikke har vasket seg.

Det må jo være at hun har bakt ei kake, og stikker innom. Eller har invitert meg på en kveld med lys, film og god mat. Har hun fru rød, får hun garantert ekstra oppmerksomhet fra meg!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...