Gjest *danceingqueentobe?* Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Legger den inn her også jeg Er det noen plasser i Bergen som har spesielt slike kvelder? Der det er dansing av salsa for eksempel som er hovudfokuset? (ikke drikk seg dritings og vrikke på rumpa - opplegg liksom) Der folk møtes for å DANSE i all hovudsak... Kunne tenke meg å bruke en kveld eller to den uka jeg har barnefri til å lære å danse salsa eller tango på en slik plass... for eksempel en torsdag... Noen som vet? ...og ja, jeg er tøff nok til å gå alene! Hehe!
Yummy_Mummy Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Er et par år siden jeg flyttet fra Bergen, men våger meg på at det er likt enda. Onsdager er det salsaverksted (kurs) i Jekteviken, torsdag er det salsadansing på Verftet. Har vært på Verftet selv noen ganger, og hadde det gøy der (men jeg hadde med partner selv da). Se http://www.salsaklubben.com/index.php
Gjest Petter Rygel Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. Furstina, mod Legger den inn her også jeg Er det noen plasser i Bergen som har spesielt slike kvelder? Der det er dansing av salsa for eksempel som er hovudfokuset? (ikke drikk seg dritings og vrikke på rumpa - opplegg liksom) Der folk møtes for å DANSE i all hovudsak... Kunne tenke meg å bruke en kveld eller to den uka jeg har barnefri til å lære å danse salsa eller tango på en slik plass... for eksempel en torsdag... Noen som vet? ...og ja, jeg er tøff nok til å gå alene! Hehe! Endret 16. september 2009 av Furstina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå