Nebel Skrevet 11. september 2009 #21 Skrevet 11. september 2009 Serier som jeg digger og er hekta på er: How I met your mother (genial serie som er unik spør du meg) Gossip girl (nesten litt flaut å si det men avhengighetsdannende) True Blood (super serie, spennende som alle burde få med seg)
Søtpotita Skrevet 11. september 2009 #22 Skrevet 11. september 2009 Mine favorittar er Entourage, Gossip Girl, Six Feet Under, Dexter, Angela og ja no kjem eg ikkje på fleire, men det er mange bra der ute! Ja, Seinfeld er jo genial! Eg reknar med du har Sex and the City skoboksen
Søtpotita Skrevet 11. september 2009 #23 Skrevet 11. september 2009 Den handler om en familie som driver begravelsesbyrå. Veldig bra og fengende serie Men det er en ganske alvorlig serie med lite humor. Eg stilte også ofte dette spørsmålet til folk som sa eg måtte sjå den. Fekk same svar som oppom, og då tenkte eg "uff, høyrest jo ganske trist og kjedeleg ut!". MEN den er så mykje meir, utrulege historiar og glimrande skodespelarar. Den gjer faktisk noko med deg som ei anna sa over her. Kjøp deg fyrste sesongen og du er hekta
Gjest j19 Skrevet 11. september 2009 #24 Skrevet 11. september 2009 Dexter Gossip girl Pushing daisies Weeds Entourage Six feet under :D
Gjest Miam Skrevet 15. september 2009 #25 Skrevet 15. september 2009 Kjøpte den første sesongen av Six Feet Under nå når vi var i London, så da får v i se om jeg blir hekta eller ei
Søtpotita Skrevet 13. oktober 2009 #27 Skrevet 13. oktober 2009 Kjøpte den første sesongen av Six Feet Under nå når vi var i London, så da får v i se om jeg blir hekta eller ei Har du fått sett på serien?
Gjest Miam Skrevet 13. oktober 2009 #28 Skrevet 13. oktober 2009 Jepp. Har sett de 5-6 første episodene. Synes i grunn det er ganske sært, med noen artige øyeblikk innimellom. Men skal se ferdig
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 13. oktober 2009 #29 Skrevet 13. oktober 2009 Six feet under er en av de beste seriene jeg har sett. Skjønner godt at den har vunnet flere priser. Men den er litt sær ja. Ligner ikke på noen andre serier jeg har sett før.
Reka Skrevet 20. oktober 2009 #30 Skrevet 20. oktober 2009 Dette er en av de morsomste seriene jeg har sett. Litt som Scrubs, men mye bedre, med et snev av britisk humor. Green Wing
Søtpotita Skrevet 20. oktober 2009 #31 Skrevet 20. oktober 2009 Dette er en av de morsomste seriene jeg har sett. Litt som Scrubs, men mye bedre, med et snev av britisk humor. Green Wing Green Wing er kjempeartig! Litt vel ekstrem, men avhengigheitsskapande. Det er vel berre ein sesong av denne?
Gjest strykebrett Skrevet 20. oktober 2009 #32 Skrevet 20. oktober 2009 Royal Pains skal visstnok være veldig bra. Jeg så de færste to episodene nå nettopp og likte den ikke. Hovedpersonen er så pen, snill, jordnær, smart, morsom og kjekk at han ikke har troverdighet i det hele tatt. Blir liksom for mye av det gode. Ellers må jeg si at jeg framdeles følger med på Desperate Houswives og Ugly Betty, er litt glad i de seriene
Gjest goodtwin Skrevet 20. oktober 2009 #33 Skrevet 20. oktober 2009 Er det er ingen av dere som liker "The Big Bang Theory"? Synes de to tidligere sesongene er fantastiske, og ser episodene på nytt og på nytt. Nå er tirsdager det store høydepunktet for da kommer det helt ferske episoder (på surfthechannel). Det er kanskje litt nerdehumor, men man trenger absolutt ikke være nerd for å like det! Bare se på meg Andre bra serier: Sex and the city, Six feet under, Dexter, Twin Peaks, Prison Break osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå