Gå til innhold

Tv serier

Anbefalte innlegg

Gjest Tv slave
Skrevet

Vet det har vært spurt om dette tidligere, men jeg trenger råd til serier jeg liker. Jeg er veldig stor fan av frustrerte fruer, Greys Anatomy, Lipstick jungel og Prison Break. Har kjøpt alle seriene fra USA og nå trenger jeg noen andre gøye serier å se i høst.

Håper dere kan gi meg noen råd i den kategorien. Jeg har nettopp begynt mitt nye liv som singel i ny leilighet og ser virkelig frem til pysjamas,teppe, sofa, litt vin og er bra serie.

Tips mottas med stor glede og takk.

Skrevet

The Wire må sees! Den beste serien jeg har sett.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Vet det har vært spurt om dette tidligere, men jeg trenger råd til serier jeg liker. Jeg er veldig stor fan av frustrerte fruer, Greys Anatomy, Lipstick jungel og Prison Break. Har kjøpt alle seriene fra USA og nå trenger jeg noen andre gøye serier å se i høst.

Håper dere kan gi meg noen råd i den kategorien. Jeg har nettopp begynt mitt nye liv som singel i ny leilighet og ser virkelig frem til pysjamas,teppe, sofa, litt vin og er bra serie.

Tips mottas med stor glede og takk.

Ellen. Komiserie, som bare blir bedre og bedre utover i sesongene. Det er 5 totalt. Den får du kjøpt på Platekompaniet. Men dersom du vil ha smakebiter finnes store deler av serien tilgjengelig på Youtube. En av mine favorittepisoder er denne: Ellen sesong 4

Skrevet

Jeg må bare si at jeg digger one tree hill :jepp: Ellers så er der ganske mange festlige og lett underholdende serier på MTV nett-tv for tiden ;)

Skrevet
Ellers så er der ganske mange festlige og lett underholdende serier på MTV nett-tv for tiden ;)

Hvilke da? Jeg har sett alt av The Hills og Made, som er de jeg har likt best på MTV (liker ikke The City eller siste sesong av Laguna Beach), og det er en stund siden jeg har sjekket sidene etter noe annet snadder. Har lyst til å se Two A Days, men den var ikke lagt ut sist jeg sjekket.

Skrevet

16 and pregnant er dødsbra! Ler og griner om hverandre.. Dog ganske tragisk av og til. Men heilt okei underholdning! Ellers har jeg sett litt The Hills men synes ikke det er så fryktelig bra, liksom-reality er ikke for meg! Det skal snart komme ny sesong av 16 and pregnant, det ser jeg frem til! Ellers tror jeg at man kan se enkelte av seriene til TLC (amerikansk kanal) på nettsiden deres www.tlc.com :) For eksempel Jon & Kate Plus 8 og Little People, Big Life!

Skrevet

TLC, er ikke det The Learning Channel? Den som har disse tatoveringsshowene (Miami Ink og L.A. Ink) og andre ting som blir vist på Discovery Channel her? Syns Jon & Kate plus 8 virker veldig Oprah-teit, men Discovery-showene er jo kule, så skal i så fall sjekke det ut. Takk!

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg ser "True Beauty" og "two and a half men".

Priceless!

Skrevet

One tree hill er veldig koselig.

Jeg har nettopp startet og se Greek, det er en serie om tidlig universitetsungdom og er ganske lett underholdning om man ikke er i humør til noe mer seriøst. Anbefales!

Ellers er House fantastisk. Den har gitt meg mange gode timer i sofaen.

Disse tre seriene er dem jeg tenker kan passe godt i singel i ny leilighet. Det finnes selvsagt bedre seier enn de to første som er foreslått, men jeg tenker at de kanskje kan bli litt for seriøse for kvelder under teppet med vin.

Gjest fragment
Skrevet (endret)

House, Dexter, Six Feet Under, True Blood... Dette er i alle fall noen av de seriene jeg har fulgt med på/følger med på. Six Feet Under er obligatorisk! Det er nok den beste serien jeg har sett hittil.

Endret av fragment
Skrevet

Vet ikke helt hva TLC står for jeg, men de sender i allefall et utall av serier :) Jon & Kate er kjempekoselig i de første sesongene, og viser bare hvor hardt foreldrene strever med å få dagene til å gå rundt. Men nå etter at de har blitt populære, Kate har skrevet bøker og sånn så ser vi jo raskt at de har tjent en masse med penger, og vi får nå se mer av problemene Jon og Kate har i forhold til serien, media, paparazziene rundt huset sitt og ekteskapet. Jeg synes det er en veldig flott serie, spesielt de par første sesongene :) Men det er jo sånn typisk amerikansk reality på en måte også, men jeg synes slikt er gøy da :fnise:

Skrevet

Dersom du ikke har sett det før: How I met your mother. Hysterisk morsom serie! Det samme med Psych.

Ellers har du jo:

Supernatural

Greek

Entourage

Gossip Girl

90210

Se her for sendetidene til de fleste amerikanske og engelske serier.

Skrevet

Ghost Whisperer

The Secret Life of the American Teenager

• 2 uker senere...
Skrevet

Jericho. Det har blitt sendt to sesonger. Men sesong 2 har ikke kommet på DVD med norsk tekst enda.

Brothers and sisters. Det har blitt sendt tre sesonger.

Skrevet
House, Dexter, Six Feet Under, True Blood... Dette er i alle fall noen av de seriene jeg har fulgt med på/følger med på. Six Feet Under er obligatorisk! Det er nok den beste serien jeg har sett hittil.

Signerer! Six Feet Under gjorde noe med meg.

Skrevet

Flaaaut spørsmål, men hva handler egentlig Six Feet Under om? Er den så bra som folk påstår? :)

Skrevet

Burn Notice er en faktastisk serie synes jeg!

Ellers ser jeg på

Weeds

The menthalist

Dexter

Greys Anatomy

Desperate Housewives

Og om du ikke har sett Life allerede så bør du virkelig se den serien. (Synd den er ferdig...)

Skrevet
Flaaaut spørsmål, men hva handler egentlig Six Feet Under om? Er den så bra som folk påstår? :)

Den handler om en familie som driver begravelsesbyrå. Veldig bra og fengende serie :) Men det er en ganske alvorlig serie med lite humor.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Royal Pains skal visstnok være veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...