Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Del Skrevet 20. august 2009 Er det noen som vet hvor ofte, og eventuelt på hvilken ukedag, H&M får inn nye varer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. august 2009 #2 Del Skrevet 20. august 2009 Når jeg jobbet der for mange år siden ble det hengt ut nye varer i butikken hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 21. august 2009 #3 Del Skrevet 21. august 2009 jeg jobber ikke på hm selv men kjenner en som gjør det, og der får de varer ca hver dag-litt avhengi av sesong, og varene blir hengt ut fortløpende, men litt avhengi av hvor mange som er på jobb, om det er f.eks kampanjer som skal klargjøres, salgstart osv. er det veldig jhektisk en dag kan det hende at varene må vente litt før de får pakket dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 27. august 2009 #4 Del Skrevet 27. august 2009 Varene venter aldri på H&M, de har førsteprioritet. Det kommer nyheter hver dag til de største by-butikkene. Andre butikker kan jeg tenke meg får nyheter tirs. ons. og eller tors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå