Gjest sissi Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Samboeren min har aldri shavet seg nedentil før (ikke så lenge jeg har vært med han i allefall). Vi har ikke hatt sex på 2 uker, da han ikke har tatt noe initativ til det. Så grunnen til at jeg fant ut at han hadde shavet seg var fordi jeg fant rester av ballehår på min høvvel.. Er gutter sånn som syns det er behagelig å kvitte seg med dotten innemellom, kan han ha sopp infeksjon/andre sykdommer som gjør det ubehagelig med hår, eller burde jeg bekymre meg for at det er en annen som foretrekker han shavet...?? Jeg føler jeg har kontroll på han ift utroskap. Vi er sammen hele dagen, han kommer rett hjem fra jobb, og på byen henger vi sammen.
Gjest gest. Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 ikke sex på 2 uker, tror det er deg han gjør det for da
Gjest Catwoman Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Kanskje han shavet seg og syntes det ble så stygt (eller at det ble fullt av røde prikker) at han ikke tør å la deg se han naken før det har vokst ut igjen? Hva med å ta inititiv selv da?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Typen min shaver seg, men det gjør han for min del da... Så han lar meg alltid få vite når han har gjort det. Ta initiativet selv, og når du tar på han "der" og kjenner at han er shavet, kommenterer du dette og ser hvordan han reagerer. Blir han avvisende så har du jo grunn til å lure. Det kan jo selvsagt være at grunnen er at han blir flau over det, men da må jo du vise at du liker det, og gi han en skikkelig "runde". Er han fortsatt avvisende, er det jo litt merkelig da.. Hvis det derimot går bra og han blir skikkelig giret, kan du jo nytte anledningen etter og under akten til å spørre litt..
Gjest sissi Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Hehe.. Ja, mulighetene er mange. Jeg har tatt initativet veldig ofte i det siste, men får ikke noe respons. (før tok han initativet hele tiden og vi hadde oss flere dager i uken). Jeg kommer liksom ikke så langt at jeg får tatt på han engang, for han sier han er sliten eller trøtt, eller gir ingenting tilbake. Når det gjelder 2 uker uten sex, så har jeg prøvd meg masse, men han viser ikke noe interesse lenger.. Jeg blir fortvilet og er redd for å bli avvist igjen. Begge er ganske rolig og har vanskligheter for å snakke om ting så har ikke så lyst til å ta det opp med han. Men har dere noen tips til ting jeg kan gjøre for å tenne han?? Da tenker jeg på ting som ikke går over stokk å stein, som å plutselig rive av han buksa, striptease osv.. Må være små hint siden han kanskje ikke har lyst i utgangspunktet. Og hvordan kan man ta initativ slik at hna ikke kan si nei.. Dumt at jeg er en person som ikke tør.. Men jeg har bestemt meg for å være annerledes så fort vi får sexen på gli igjen.. Må lissom føle at han vil ha meg før jeg tør å gjøre noe jeg ikke har gjort før-
Ethereal Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg hadde tippet at han syns det ble fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå