Gjest Supermimz Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg leser om desse fettsmeltningsmaskinene..har noen prøvd? Erfaringer?
Wonders Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ja, flere ganger, på Oslo BLi ny studio i karl johan Effekivt ja. Drikk mye vann etterpå, og tren mye etterpå. Kjennes ut som om noen klyper deg skikkelig hardt! Jeg gjør det ikke igjen pga smerten. Vokser jeg heller armhulene gitt.
PepsiMax Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 er det så vondt? skjønner ikke helt hvordan dette fungerer? er dette et varig resultat?
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 det er ganske kort resultat, en uke max. Man stimulerer blodstrømmen og kroppen renser seg, så man må drikke MYE vann og trene godt etterpå... Jeg tok brasiliansk rumpeløft oxo. Hun tok ene rompeballen først. Og jeg hylte når jeg fikk kjenne på den, den var HØYT oppe i forhold til den andre...som var ubehandlet. Jeg har aldri gjort dette før og var i lykkerus, og kjennte skrekkblandtet fryd. Smertene gjør at jeg aldri gjør det igjen. Stumpen er en av stedene på kroppen hvor smertene var uutholdelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå