Gå til innhold

Kan du kjenne det?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kansje et dumt spørsmål, men spør alikavel.Når jeg å mannen min har sex så kjenner jeg ikke at jeg kniper runt han,men han sier han kjenner at jeg gjør det, kan det være at jeg er for vid?

jeg tat 200 knip øvelser om dagen,

noen flere som har det sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje et dumt spørsmål, men spør alikavel.Når jeg å mannen min har sex så kjenner jeg ikke at jeg kniper runt han,men han sier han kjenner at jeg gjør det, kan det være at jeg er for vid?

Nei, beklager.. har ikke kjent noe til det! Hvis du er for vid, så har jeg hørt at knipekuler skal være bedre enn bare knipeøvelser..

Skrevet

Kjæresten min kjenner heller ikke når hun kniper under sex,jeg kjenner det kjempegodt.

Når jeg bare har pikken i ho og hun prøver og knipe så kjenner hun det skjøl.

Kjenner knipene best når hun gjør det sånn.

Kjæresten min er trang så det rekker.

Skrevet

Jeg kjenner godt når jeg kniper rundt han, det er en av grunnene til at jeg gjør det. Får fortere orgasme :)

Typen min er ganske stor og bemerkelsesverdig hard da, når jeg tenker meg om så kjente jeg det vel ikke like godt med andre før. Men jeg kjenner det jo når jeg onanerer med fingre eller vibratorer og. Vet ikke om jeg er spesielt trang eller ei, jeg får da inn ganske mye der når jeg er kåt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...