Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Det er noe galt i forholdet, igjen. Så sitter jeg her da og lurer på om jeg skal rett og slett logge pc'n hjemme for å se hva som foregår på den når jeg er på jobb. Kommer vel frem til at det er 2 utganger på noe sånt. 1) Jeg finner ut at hun er utro på en eller annen måte og kan stoppe dette før jeg blir gal av å gå rundt som dette. 2) Jeg finner ikke noe galt og får et samvittighetsproblem samt et forklaringsproblem om hun finner ut jeg har gjort det. Snakking rundt dette virker bare ikke ser det ut som. Har prøvd og prøvd. For moro skyld surfet jeg så litt rundt etter logge-verktøy. Finner ikke noe god freeware heller. Vet jo at det er galt, men jeg blir gal. Noen som har erfaring med slik logging?
Cuckold Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Det er noe galt i forholdet, igjen. Så sitter jeg her da og lurer på om jeg skal rett og slett logge pc'n hjemme for å se hva som foregår på den når jeg er på jobb. Kommer vel frem til at det er 2 utganger på noe sånt. 1) Jeg finner ut at hun er utro på en eller annen måte og kan stoppe dette før jeg blir gal av å gå rundt som dette. 2) Jeg finner ikke noe galt og får et samvittighetsproblem samt et forklaringsproblem om hun finner ut jeg har gjort det. Snakking rundt dette virker bare ikke ser det ut som. Har prøvd og prøvd. For moro skyld surfet jeg så litt rundt etter logge-verktøy. Finner ikke noe god freeware heller. Vet jo at det er galt, men jeg blir gal. Noen som har erfaring med slik logging? Jeg går ut fra at det er konkrete hendelser som har gitt deg grunn til å mistenke henne? Synes du skal konfrontere henne med det du vet. En mulighet er i tillegg å gi henne klar beskjed om at du føler dette er så alvorlig at du har vurdert å snoke på PC-en hennes, men at du selvsagt innser at det ville vært et overtramp og en utilgivelig krenkelse av hennes private rom, noe som med stor sannsynlighet ville ødelegge hennes tillit til deg i all overskuelig fremtid. Så i stedet velger du å be om lov til å logge deg på fra jobb, sjekke logg etc. Men dette kan nok virke både paranoid og invaderende så her er det i tilfelle viktig at du ikke stiller noe ultimatum og at du respekterer hennes svar. Og ikke overdriver betydningen av forslaget. Å snoke på hennes PC bør du uansett holde deg for god for. Det er et alvorlig overtramp enten du måtte finne noe eller ikke.
Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Jeg kommer selvfølgelig ikke til å snoke i hennes pc. Ikke kommer jeg til å logge noe heller. Det får heller gå som det går uavhengig av det. Joda, det er hendelser, væremåte, tegn, mye sånt. Er bare litt ekstra frustrert om dagen.
Gjest ? Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Er kommunikasjon et fremmedord i dagens forhold? Hvis jeg hadde mistanke om noe så hadde jeg tatt det opp med ektefellen min før jeg valgte å snoke rundt. Selvfølgelig kan ektefellen lyve men som regel kommer utroskap for en dag etter hvert, og da er det bare å avslutte ekteskapet pga. løgner og utroskap. Kommunikasjon er alfal og omega!
Ella_Grey Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Det er noe galt i forholdet, igjen. igjen? sikker på at du er i riktig forhold? Så sitter jeg her da og lurer på om jeg skal rett og slett logge pc'n hjemme for å se hva som foregår på den når jeg er på jobb. Kommer vel frem til at det er 2 utganger på noe sånt. 1) Jeg finner ut at hun er utro på en eller annen måte og kan stoppe dette før jeg blir gal av å gå rundt som dette. 2) Jeg finner ikke noe galt og får et samvittighetsproblem samt et forklaringsproblem om hun finner ut jeg har gjort det. Nei det skal du ikke gjøre, for i så fall er nok forholdet slutt uansett. Og da er det bedre å bare bryte det av med æren i behold, istedet for å bli han psyco-ex'n som dreiv å snoka på pc-en . Snakking rundt dette virker bare ikke ser det ut som. Har prøvd og prøvd. Har du sagt: jeg tror du er utro pga .... og ...., og i så fall vil jeg vite det for det kommer til å komme frem en dag uansett. Eller har du ropt og skreket og kommet med beskyldninger uten å høre på det hun har å si?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Er kommunikasjon et fremmedord i dagens forhold? Hvis jeg hadde mistanke om noe så hadde jeg tatt det opp med ektefellen min før jeg valgte å snoke rundt. Selvfølgelig kan ektefellen lyve men som regel kommer utroskap for en dag etter hvert, og da er det bare å avslutte ekteskapet pga. løgner og utroskap. Kommunikasjon er alfal og omega! Snakking rundt dette virker bare ikke ser det ut som. Har prøvd og prøvd. ??????????!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Å snoke på hennes PC bør du uansett holde deg for god for. Det er et alvorlig overtramp enten du måtte finne noe eller ikke. Er ikke utroskap et mer alvorlig overtramp?? Om jeg hadde funnet ut på denne måten at min partner er utro, så hadde jeg ikke hatt et fnugg av dårlig samvittighet. Det får da være måte på hvor mye rett man skal ha til et privatliv når man frivillig har gått inn i et forhold/ekteskap!! Er kommunikasjon et fremmedord i dagens forhold? Hvis jeg hadde mistanke om noe så hadde jeg tatt det opp med ektefellen min før jeg valgte å snoke rundt. Selvfølgelig kan ektefellen lyve men som regel kommer utroskap for en dag etter hvert, og da er det bare å avslutte ekteskapet pga. løgner og utroskap. Kommunikasjon er alfal og omega! For noen kanskje, men det finnes de som ALDRI ALDRI kommer til å innrømme noe som helst om du stiller de aldri så mye til veggs med klare bevis og vitner eller hva det skulle være. Jeg vet, for jeg hadde en slik type. Han blånektet selv om det var klinkende klare bevis. Noe kommunikasjon var overhodet ikke mulig. Jeg måtte jo finne ut av dette for å få vite, og for å ikke bli gal. Jeg slapp å snoke, kontaktet heller hun han var utro med, så fikk jeg vite alt. Hvis jeg ikke hadde fått vite navnet hennes fra noen som visste hva som foregikk, så hadde jeg snoket for å finne det ut. Helt garantert!!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Å overvåke noen på den måten synes jeg rett og slett er psykopatisk. Stakkars dame!
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 En ting er å snoke i pc'en en langt annen ting er å overvåke paretneren ved å anskaffe seg programmer. I bunn og grunn er det også selvsagt ikke ok å snoke i pcen heller selvsagt. Hvorfor gidder du å være sammen med ei som gjør deg så usikker og driver deg til vannvid?
Cuckold Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Å snoke på hennes PC bør du uansett holde deg for god for. Det er et alvorlig overtramp enten du måtte finne noe eller ikke. Er ikke utroskap et mer alvorlig overtramp?? Om jeg hadde funnet ut på denne måten at min partner er utro, så hadde jeg ikke hatt et fnugg av dårlig samvittighet. Det får da være måte på hvor mye rett man skal ha til et privatliv når man frivillig har gått inn i et forhold/ekteskap!! Man frasier seg ikke retten til et privat rom selv om man går inn i et forhold/ekteskap. Heldigvis. Seksuelle overgrep mot barn er noe av det verste et menneske kan gjøre seg skyldig i. Om politiet fikk mulighet til omfattende overvåkning av private hjem er det ikke bare grunn til å tro at de ville avsløre mange alvorlige forbrytelser, man kunne kanskje til og med forebygge slike overgrep! - Dette er et område der det er mange sterke følelser og lett å miste hodet og ty til lettvinte løsninger. Likevel er det heldigvis ikke så mange som mener at politiet bør ha lov til omfattende overvåkning i private hjem. Selv om denne krenkelsen av privatlivet kunne avsløre og til og med forebygge andre og enda mer alvorlige krenkelser. Når vi ikke kan godta slike krenkelser når det gjelder å avsløre og forhindre seksuelle overgrep mot barn, hvordan skulle vi da kunne godta det når det gjelder å avsløre en voksens utroskap mot en annen voksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå