Gjest melindabjurg Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg ny mac og skal derfor legge inn musikk inn på min "data" Før var jeg vandt til windows media player, så var det bare å rippe(eller var det synkronisere?) sanger så var de lagret på dataen !! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. har utforsket itunes, men får det ikke til..jeg importerer sanger, ordner mp3 av de og prøver å legge sangene inn på en spilleliste, meeeen det går ikke. Mater jeg ut cd'n så forsvinner sangene... altså de blir ikke lagret og jeg finner ikke ut hvordan jeg lagrer sangene !!!! skal det være så avansert !? Kan jeg laste ned et annet program for mac som ripper og lagrer sanger? eller kan jeg gjøre det med itunes, bare at jeg ikke har forstått det enda... ? whooot to dooo ?=)
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 I menylinja øverst i skjermbildet: Arkiv > Ny spilleliste Når du har lagd ferdig spillelisten: Ctrl+Klikk el høyreklikk på spillelisten i Itunes > Brenn spilleliste til plate. Du kan forresten også markere en sang, og dra og slipp den over på en spilleliste. Hvis du ikke er vant med å bruke mac så kan det lønne seg å lese dette: link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå