Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skeptisk m32
Skrevet

Jeg hadde hatt min samboer i drøyt 5 år da hun for 2 måneder siden "kunngjorde" hun at nå var forholdet slutt og hun flyttet. Nå sier hun at følelsene er kommet tilbake og at hun vil vi skal være sammen igjen. Jeg har opplevd det samme tidligere, og det varte ikke akkurat så lenge etterpå før det ble slutt igjen(for godt) Jeg er veldig skeptisk og er redd bruddet vil ligge å murre i bakgrunnen og at jeg bare vil gå å vente på at hun skal gjøre det slutt igjen, siden jeg har opplevd det før.

Er det ikke ganske vanlig å tro at du angrer men egentlig ikke gjør det når du har gjort det slutt med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde hatt min samboer i drøyt 5 år da hun for 2 måneder siden "kunngjorde" hun at nå var forholdet slutt og hun flyttet. Nå sier hun at følelsene er kommet tilbake og at hun vil vi skal være sammen igjen. Jeg har opplevd det samme tidligere, og det varte ikke akkurat så lenge etterpå før det ble slutt igjen(for godt) Jeg er veldig skeptisk og er redd bruddet vil ligge å murre i bakgrunnen og at jeg bare vil gå å vente på at hun skal gjøre det slutt igjen, siden jeg har opplevd det før.

Er det ikke ganske vanlig å tro at du angrer men egentlig ikke gjør det når du har gjort det slutt med noen?

Trur nok det!

Stor fare og havne i samme gammle tralten,da blir man fort på minnet hvorfor det ble slutt.

Dere skal være bra god i og pleie forholdet rett for og få det til og funke!

Jeg hadde vært skeptisk!

Plus at det muligens vil ligge følelser om hva dere har fordrevet disse 2 mnd med,hvilke typer/damer dere har vært med og hatt sex med osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...