lillesmile Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hva forventet dere av utdrikningslaget - og hvordan ble det? Kjekt å høre litt fra andre, min dag ble ikke akkurat som jeg hadde håpet på, men tør ikke skrive så mange detaljer her. Vil gjerne høre litt fra dere andre.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hva var det som ikke var som du forventet da? Selv hadde jeg også litt blandede følelser (giftet meg i fjor da, så husker kanskje ikke alle detaljer like klart). Var veldig skuffet over et par-tre stykker som ikke møtte. Jeg vet med sikkerhet at de ikke hadde noe annet (viktig) fore den dagen, og dette er nære venner av meg. Ellers hadde jeg vel sett for meg litt mer "moro". Det var liksom et par oppgaver på byens torg, og eller spising og drikking. Det var dårlig vær også, men det kan jo ingen lastes for. Men er nok ikke lett for forloverne heller, vi bruder har nok veldig høye forventninger.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hva forventet dere av utdrikningslaget - og hvordan ble det? Kjekt å høre litt fra andre, min dag ble ikke akkurat som jeg hadde håpet på, men tør ikke skrive så mange detaljer her. Vil gjerne høre litt fra dere andre. Jeg hadde prøvd å ikke tenke så mye på hvordan det skulle bli. Noen tanker hadde jeg selvfølgelig gjort meg da Utdrikningslaget mitt ble tuuuusen ganger bedre enn det jeg hadde trodd det kunne bli Jentene hadde virkelig lagt omtanke og planlegging i dagen, og de traff hodet på spikeren skikkelig. Dagen avspeilte meg som person veldig godt, og alle mine karakteristika kom på en måte frem den dagen. Det ble en koselig, hysterisk morsom, rørende og spennende dag
lillesmile Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg hadde prøvd å ikke tenke så mye på hvordan det skulle bli. Noen tanker hadde jeg selvfølgelig gjort meg da Utdrikningslaget mitt ble tuuuusen ganger bedre enn det jeg hadde trodd det kunne bli Jentene hadde virkelig lagt omtanke og planlegging i dagen, og de traff hodet på spikeren skikkelig. Dagen avspeilte meg som person veldig godt, og alle mine karakteristika kom på en måte frem den dagen. Det ble en koselig, hysterisk morsom, rørende og spennende dag Så utrolig heldig du var da... slettet innlegg Endret 20. august 2009 av lillesmile
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Det aller vktigste for meg er at ALLE har det moro, og at det ikke blir for mye fokus på meg meg meg.
Musihus Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Det aller vktigste for meg er at ALLE har det moro, og at det ikke blir for mye fokus på meg meg meg. Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå