Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I april fikk jeg kontakt med en mann på nettet, og vi fant snart ut at vi hadde mange felles interesser og at vi var interessert i hverandre med hensikt å ha en kjæreste å etablere seg med.

Vi har grunnleggende felles verdier og interesser for framtid og fritid.Vi vil begge ha barn og familier.

Han er 12 år eldre enn meg, jeg er i 30-årene og han i 40-årene.Han har ingen barn og har ikke vært gift.

Vi har så og si daglig kontakt,mest på sms og også msn..av og til snakker vi i telefonen. Vi bor 50 mil fra hverandre..

Vi har møttes 3 gang og kjemien og tiltrekningen er intens.De to første gangene var det i en park og den siste gangen inviterte han på en middag ute.

Han sier ikke noe om hva han ønsker framover, og ikke gir han mange komplimenter heller,men vi har jo vært intime og vet han liker meg.Men jeg er veldig forelsket og han er så vanskelig å tolke synes jeg.

Ca to mnd etter vi fikk kontakt og vi hadde møttes en gang, sa jeg at jeg ville bli bedre kjent og satse mere på oss to..da sa han at han ikke var der jeg var..jeg brøt da kontakten og innså at jeg kanskje hadde vært litt raskt ute med dette.Vi tok opp igjen kontakten etter to uker,og var enige om at vi hadde savnet den begge to.

Da jeg var i hans hjemby for kort tid siden, tok han initiativet til å spise middag.Det var veldig hyggelig,men merket at han va distansert og holdt meg litt på avstand,han virket nervøs...det var han de to første gangene også.

Han er en suksessfull og svært tiltrekkende og kjekk mann..han har en høy stilling og samtidig veldig opptatt av mellommenneskelige relasjoner.Han har både økonomisk utdannelse og utdannet coach..av og til kan jeg merke at han går inn i den rollen..

Jeg vil satse på han og flytter gjerne til byen hans, det er ikke noe problem med jobb for meg. Vi har mye kontakt og jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette!!'

Hvis noen har tanker eller erfaringer rundt dette, vil jeg gjerne få dem:)

Takk for at du tok deg tid til å lese dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det virker merkelig.. Dere har bare møttes tre ganger og allerede er du klar til å flytte? Skal du ikke gi det mer tid? Ingen kjenner noen etter tre møter, selv om dere har sms'et og msn'et osv. hver dag.

Skrevet
Jeg syns det virker merkelig.. Dere har bare møttes tre ganger og allerede er du klar til å flytte? Skal du ikke gi det mer tid? Ingen kjenner noen etter tre møter, selv om dere har sms'et og msn'et osv. hver dag.

Takk for svar!

Jeg vil selvfølgelig ikke flytte nå,men om det blir et par ut av oss, så må en av oss flytte og det er jeg da villig til å gjøre.

Jeg kjenner jo ikke han så veldig godt enda,men er veldig interessert i å treffes kanskje en hel helg å bli bedre kjent...men jeg tør jo ike spørre i frykt for å pushe på eller skremme han...føler jeg ikke vet hva han tenker om dette..

Skrevet

Kanskje det blir lettere hvis du kan vinkle det inn på en måte slik at du kan spørre om dere skal "finne på noe en helg" og ikke om dere skal "møtes en helg for å bli bedre kjent"? en felles interesse eller noe? Jeg vet ikke, men kanskje det ikke høres så skummelt" ut da..

Skrevet
Kanskje det blir lettere hvis du kan vinkle det inn på en måte slik at du kan spørre om dere skal "finne på noe en helg" og ikke om dere skal "møtes en helg for å bli bedre kjent"? en felles interesse eller noe? Jeg vet ikke, men kanskje det ikke høres så skummelt" ut da..

Takk!

Jeg tror du har rett i fremgangsmåten...skal prøve det.:) Ellers er det veldig veldig vanskelig å se om han er oppriktig interssert synes jeg..og jeg er redd for å skremme han bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...