Gå til innhold

Friends vinterstøvel og Dockboot på obs

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Ser at obs har vintersko til barn til 299 denne uka, i merket Friends.

Noen som har erfaringer med denne skoen?

Holder den føttene varme og tåler litt forskjellig vær og snø eller bør man invistere i sko som koster mer og som kanskje er bedre? Jenta mi er 2 år, går i barnehage, vi bor i trøndelag, lang og kald vinter.

Lurer også på hvordan Dockboot skoene er, de er i samme reklameavisa. En annen utgave av cherrox som visstnok skal tåle ned til -15 grader. Kjekt å ha slike eller cherrox til vårs.. Noen som har prøvd slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friends-støvlene var "Best i test" for et par år siden. (Foreldre og Barn). Året etter hadde de antagelig endret stoffet noe eller lignende for da fikk den samme støvelen bunnplassering. Vi har hatt to sesonger og syntes de var veldig ok.

Skrevet

Vi har hatt Friends vintersko et par ganger, og har ikke noe å utsette på dem. Vurder å kjøpe i år også.

Dockboots hadde vi i vinter til lillesøster, og fikk mye skryt i barnehagen over de skoene. Jeg kan ikke fordra cherrox, så nå kommer de ikke inn i mitt hus igjen. Kun dockboots til begge to heretter.

Fikk forresten vite i barnehagen at det la seg is utenpå cherrox når det var kaldt ute! Usj, ikke bra sko!

Skrevet

Vi hadde Friends i fjor og var veldig fornøyd. Skulle ha dem som reservestøvler (på tilbud til 149,- siden vi egentlig hadde kjøpt Ponny til 600,- men endte opp med å bruke Friends fast. Ponnyene var bra nok, det var ikke det, men... så vi går nok for det i år også.

Eller Sorel som jeg også har hørt mye bra om - får se på fargeutvalget - hater sorte og kamofargete greier til små gutter.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Takker for svar, høres ut som at det er greie sko da. Er det nødvendig med plass til ullsokker i Dockboots`skoa eller er det noe slags varmesokk inni dem? Har bare sett de i avisa..

Skrevet
Takker for svar, høres ut som at det er greie sko da. Er det nødvendig med plass til ullsokker i Dockboots`skoa eller er det noe slags varmesokk inni dem? Har bare sett de i avisa..

Vi har brukt dockboots et par sesonger, med ullsokker inni. Det er (i de typene vi har hatt) ingen varmesokk inni, det er kun selve støvelen som er av neopren med gummi på deler av utsiden.

Vi har vært kjempefornøyde, og ungene har brukt støvlene MYE!

Skrevet

Er veldig fan av Dockboots jeg også.

min sønn skal aldri noen sinne ha Cherrox!

Bruker ullsokk i om det er veldig kaldt, men det er jo sjelden det er kaldt og vått på en gang.

Bruker dem som vanlige støvler nå på sommeren.

Veldig fornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...