Gå til innhold

Delt fra Obamas helsereform

Fremhevede innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet
Der har jeg bodd store deler av mitt liv og skal selvsagt tilbake igjen om noen år.

Men akkurat nå har jeg arbeid her i Norge og benytter meg da av muligheten til å påvirke samfunnet her i riktig retning.

Unnskyld at jeg spør men du er ikke tilfeldigvis Amerikaner eller halvt Amerikansk ? Det kan forklare denne overdrevene blinde kjærligheten du har til USA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var det jeg sa. Den beste vinner og undermålerne taper. Slik er naturens orden.

Nei, det er liberalistenes orden. Eiendomsretten har ikke noe som helst å gjøre med naturen.

Skrevet
Nei, det er liberalistenes orden. Eiendomsretten har ikke noe som helst å gjøre med naturen.

Eiendomsretten er hevdelse av revir på et menneskelig nivå. De svake og ubrukelige vil gå under slik de gjør det i naturen. Prosessen foredler samfunnet ved at bare de beste blir igjen.

Skrevet
Eiendomsretten er hevdelse av revir på et menneskelig nivå. De svake og ubrukelige vil gå under slik de gjør det i naturen. Prosessen foredler samfunnet ved at bare de beste blir igjen.

Nei, det er revirhevding på statlig nivå. Det har ikke som helst å gjøre med naturen. Dette er liberalistenes orden.

Skrevet
Unnskyld at jeg spør men du er ikke tilfeldigvis Amerikaner eller halvt Amerikansk ? Det kan forklare denne overdrevene blinde kjærligheten du har til USA.

Han er en rabiat liberalist. Kjærligheten til USA er en kjærlighet til ideologien USA representerer.

Skrevet
Nei, det er revirhevding på statlig nivå. Det har ikke som helst å gjøre med naturen. Dette er liberalistenes orden.

Semantikk..

Realiteten er heldigvis at neste stortingsvalg går i liberalistenes favør. På mange måter så har i grunnen vinden blåst den veien de siste 20 årene, der sosialistene har gått fra skanse til skanse. Arbeiderpartiet fører i dag den politikk de kritiserte FrP for å ville ha for 20 år siden. Det er bare et spørsmål om tid før det hele faller sammen og liberalismen står igjen som seierherre. Innvandring, globalisering og en stadig mindre andel produktive nordmenn vil tvinge frem endringer de fleste nordmenn ikke kan drømme om i dag. Du vil sannsynligvis bli pleiet på et privat eldresenter av en dyktig og profesjonell inder, filippiner eller somalier. Sosialismen vil ikke overleve de endringene samfunnet nå er utsatt for og myndighetene vil derfor se i retning av de multikulturelle samfunn som faktisk fungerer; nemlig USA.

Fri flyt!

Skrevet
Han er en rabiat liberalist. Kjærligheten til USA er en kjærlighet til ideologien USA representerer.

Du aner ikke hvor sterk den kjærligheten er!

En dag vil du oppleve den selv. Gled deg.

Gjest Melchizedek
Skrevet

En dag vil du oppleve den selv. Gled deg.

Det er forskjell på kjærlighet og naivitet

Skrevet

Når enkelte er så lite opplyste her i Norge at de tror nazisme og sosialisme er det samme, så er det kanskje ikke så rart at amerikanerne er redde for sosialisme.

Vi har ikke sosialisme i den forstand heller, og enda mindre er Norge den siste kommuniststat. Kunnskap er viktig for å forstå hvordan ting henger sammen.

Skrevet
Det er forskjell på kjærlighet og naivitet

Vel, det er ikke akkurat naivitet som har bragt meg dit jeg er i dag. Hardt arbeid, vilje, pågangsmot og kunnskap kan også bringe deg velstand, suksess og lykke.

Det er opp til deg.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Vel, det er ikke akkurat naivitet som har bragt meg dit jeg er i dag. Hardt arbeid, vilje, pågangsmot og kunnskap kan også bringe deg velstand, suksess og lykke.

Det er opp til deg.

Jeg er kanskje uenig med deg politisk. Men jeg har jobbet like hardt som deg det at jeg er mer på venstre siden betyr ikke at jeg ikke har jobber hardt. Helle livet mitt har vært i og jobbe hardt for å få deg jeg vil ha for å få det jeg trenger. Så ikke kom her og si at jeg ikke har jobbet hart

Skrevet
Jeg er kanskje uenig med deg politisk. Men jeg har jobbet like hardt som deg det at jeg er mer på venstre siden betyr ikke at jeg ikke har jobber hardt. Helle livet mitt har vært i og jobbe hardt for å få deg jeg vil ha for å få det jeg trenger. Så ikke kom her og si at jeg ikke har jobbet hart

Uenig politisk? Ikke helt de ordene jeg ville brukt. Jeg ville heller sagt noe slik som at jeg spytter på deg og alt du står for.

Skrevet

Fundamentalister er seg selv lik. Det er ikke rare forskjellen mellom deg og den jevne jihadist. Bortsett fra at muslimene faktisk ønsker å hjelpe de fattige, da.

Semantikk..

En statlig regulering som eiendomsretten er ikke semantikk. Den er reell og virkelig, og den finnes ikke naturlig.

Realiteten er heldigvis at neste stortingsvalg går i liberalistenes favør.

Bare fortsett med å fortelle sannheten om liberalismen, og du skal se det fort går andre veien. Et folk som har smakt velferdsstaten er lite villig til å gi slipp på den.

Sosialismen vil ikke overleve de endringene samfunnet nå er utsatt for og myndighetene vil derfor se i retning av de multikulturelle samfunn som faktisk fungerer; nemlig USA.

Synd ikke de oikofobe innvandringsliberalerne blant sosialistene også innser det samme, at masseinnvandringen tvinger fram en multikulturell hengemyr allá USA, der velferdsstaten vil få store problemer med å eksistere.

Fri flyt!

Innebærer i praksis ufrihet for den jevne mann og kvinne!

Gjest Melchizedek
Skrevet
Uenig politisk? Ikke helt de ordene jeg ville brukt. Jeg ville heller sagt noe slik som at jeg spytter på deg og alt du står for.

At du spytter på meg eller jeg spytter på deg eller vi spytter på hverandre ?

Skrevet

Lukter DLF lang vei, her. Få andre gjør liberalisme om til en religion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...