Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare en liten undersøkelse for nysgjerrighetens skyld. Om dere skulle ha hatt trekant, ville dere ha hatt en ekstra dame eller mann med i senga?

Og kan du begrunne det?

Selv ville jeg nok ha foretrukket en ekstra mann, ville nok ha blitt for sjalu om det skulle vært en ekstra kvinne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare en liten undersøkelse for nysgjerrighetens skyld. Om dere skulle ha hatt trekant, ville dere ha hatt en ekstra dame eller mann med i senga?

Og kan du begrunne det?

Selv ville jeg nok ha foretrukket en ekstra mann, ville nok ha blitt for sjalu om det skulle vært en ekstra kvinne med.

Både jeg og dama vil ha ekstra dame,hun sier det blir for mye stress med 2 menn.

Trur hun liker damer,hun har hatt jentesex mange ganger før vi ble ilag.

Skrevet

Jeg ville hatt en ekstra mann. Jeg liker pikk.

Gjest Gjest_Josefine_*
Skrevet

Ekstra mann! Og han skal være litt bi og utforske litt "mannekos" sammen med mannen min :sikle:

Skrevet

Og kan du begrunne det?

Meg og gubben kommer nok aldri til å ha trekant (vi er sjalu og vi liker ikkje dele), men om eg hadde måttet velge, ville eg sagt ein annen mann. Eg vil ikkje at noe anna kvinnfolk skal være borti gubben min. For gubben sin del ville han hatt ei dame, siden han ikkje vil noe anna mannfolk skal være borti meg. Så det vil (heldigvis) aldri bli noe av.

Gjest Gjest_emilie_*
Skrevet

Ville hatt med ei dame jeg. har en liten fantasi om det. typen min ville ikke godtatt å hatt med en annen mann uansett så

Skrevet

Ja takk, begge deler..

Har hatt ekstra dame, deilig - men nå vil jeg ha kuk i begge hull!!!

MMMMM :)

Skrevet
Ekstra mann! Og han skal være litt bi og utforske litt "mannekos" sammen med mannen min :sikle:

Her også :lur:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Og kan du begrunne det?

Kunne aldri ha vært med en dame! Avtennende...

Skrevet

Ekstra mann! Hvem sier nei til to peniser? Hadde det vært opp til meg, hadde enhver mann vært utstyrt med to! :jepp:

Skrevet

Kan jeg få spørre hvor aktive dere som ønsker trekant er? Har dere mange forskjellige stillinger f.eks. Min partner liker visst trekant, men er jo såå kjedelig i senga. Kan ikke skjønne hvorfor han synes der er så fint med trekant. Er det meningen man f.eks skal ta damene etter tur? Hvordan kan han orke det..

Skrevet

en ekstra jente, fordi det gir mer spenning. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Ja takk, begge deler..

Har hatt ekstra dame, deilig - men nå vil jeg ha kuk i begge hull!!!

MMMMM :)

Hei, det var et ærlig og pirrende svar, men jeg ble veldig nysgjerring på hvilke begge hull du mener ettersom det er tre hull som kan være deilig å penetrere på ei dame under trekant. :-)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg både mann og kvinne.

Mannen min vil kun ha en kvinne.

Skulle jeg hatt en kvinne så ville jeg testet det ut alene med henne først. Det synes mannen min er utroskap.

Ergo så er vi fortsatt bare to som har sex :fnise:

Gjest Evig nysgjerrig
Skrevet

Vi hadde med en ekstra jente, spennende og annerledes.

Her var det vi jentene som styrte, mannen fikk bare være med litt innimellom.

Vil gjerne ha med en ekstra mann også en gang, men det er en forutsetning at gutta kan kose litt med hverandre også....

Skrevet
Jeg ville hatt en ekstra mann. Jeg liker pikk.

Enig - og jeg tenner ikke på jenter.

Skrevet

Ekstra jente er normalt det som funker best slik jeg ser det.

Da har alle tre sex med hverandre. Mange jenter tenner på ren jentesex selv om de er hetero. Det at man har trekant gjør det enklere for de å leve ut den fantasien.

2 heterogutter kan ikke ha sex sammen.... sånn er det bare... og da ender det mest opp i en konkurranse dem i mellom og at man har nærmest sex annenhver gang med dama eller hvertfall ikke alle tre med hverandre som med 2 jenter + gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...