Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest noen som er?
Skrevet

Er det noen her som gjør akkurat det som faller dem inn i selskap med deres kjære mann/kjæreste?

Jeg tør vedde trusa mi på at det er mye mange ikke tør å gjøre, og det er synd. Jeg tør ikke mye av dette selv, og aner ikke selv hvorfor. Tør dere å...

holde strippeshow for ham?

ta frekke bilder og sende ham i posten?

ha telefonsex med ham uten å le og fjolle?

klapse ham på rumpa på et offentlig sted? :ler:

rape i hans selskap?

slippe en liten fjert uten å rødme eller løpe på toalettet?

Altså, det er jo noe som heter dannelse, det vet jeg. Men dere skjønner kanskje hvor jeg vil hen.

Hvor mange føler seg fullstendig fri og trygg sammen med kjæresten?

Og hvis du ikke gjør det; hvorfor ikke?

Jeg er den typen menneske som kan finne på å legge meg ned, og rett og slett rulle i full fart ned en gressbakke hvis jeg plutselig får lyst! :hoppe:

Det er kjempemoro å leve på den måten.

Likevel tør jeg ikke å strippe for mannen, antakelig fordi han har blitt strippet for før, og jeg aldri har prøvd. (Aner ikke hvordan man gjør det!...)

Noen som har noen historier å fortelle om spontanitet og frihet sammen med din kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg kan strippe og rulle ned gressbakker, men ikke samtidig, håper jeg?? :o

;)

Føler meg fri sammen med samboeren min. Kan være meg selv 100 prosent, enten det betyr å være lei meg, grine for en dårlig Ronan Keating-sang eller le hysterisk av barnetv.

Men jeg liker verken å fjerte eller rape foran han. Liker ikke å gjøre det foran noen, jeg.... :-?

Skrevet
holde strippeshow for ham? Eh..bare delvis...

ta frekke bilder og sende ham i posten? Nope!

ha telefonsex med ham uten å le og fjolle? Nei,ler og fjoller...

klapse ham på rumpa på et offentlig sted? :ler: JUPP!

rape i hans selskap? JUPP!

slippe en liten fjert uten å rødme eller løpe på toalettet? JUPP!

Skrevet

Frekke naken-bilder ville jeg aldri ha blitt med på uansett. Rett og slett fordi du vet aldri hvor de havner hen! Ricki Lake neste...

Skrevet

Jeg tør vel alt det der og alle andre ting... føler meg fullstendig avslappet sammen med kjæresten min.

Skrevet

100% avslappet.

Kan ikke komme på en eneste ting jeg ikke tør gjøre forran ham. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan heller si det slik; jeg skulle ønske jeg traff en mann som IKKE fikk meg til å gi fullstendig blaffen i hvordan jeg oppførte meg...

Skrevet

Jeg kan være meg selv 100%, og det er veldig viktig for meg. Om det inkluderer alt det du nevner er ikke sikkert likevel, men det er det andre grunner til. Feks deler jeg tanken til Livets datter om ikke å sende frekke bilder i posten...

Jeg fiser ikke i hans nærvær, og det gjør heller ikke han i mitt. Ikke fordi jeg ikke tør, men av samme grunn som at vi ikke dasser hjemme i slitne treningsdresser og fett hår - det er greit å vise at en fortsatt vil se ok ut selv om en har vært sammen en stund... :sjarmor:

Skrevet

Jeg gjør stort sett det som faller meg inn sammen med min samboer. Syntes det betegner et åpent forhold...dessuten gjør han det samme. Vet at mange menn mener at kvinner skal opptre "finere" enn de selv gjør, og til enn viss grad er jeg enig i det. Men kroppslige funsjoner funker på samme måte uansett kjønn, og med mindre man er helt grotesk :erter: i sin utfoldelse er det ok for meg. Stripping kunne vært artig, har ikke prøvd det ennå, men bilder er uaktuelt. Falle i gale hender osv. Har heller ikke rullet ned noen bakker i det siste..kanskje det var noe jeg burde ta opp igjen fra barneårene? Men hva med grønske på klærne da? Hmmm...Og selv om jeg liker å ta meg bra ut for min samboer hopper jeg i treningtøyet ved første anledning hjemme. Etter en lang dag på jobb er det deilig å ta på seg noe mer behagelig enn "pynte-klær" som jobben krever. Har ikke fett hår for det.... :lol:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Nå har jo ikke jeg noen offisiell kjæreste, men...

Holde strippeshow: Jepp, selv med mine 15 kilo for mye og hengepupper så det holder!

Ta frekke bilder og sende i posten? Har nettopp gjort det! Selvutløser og redigering - vips avsted med e-post... :oops:

Ha telefonsex med ham uten å le og fjolle? Absolutt - ingen latter, heller, bare.....ehem.(Samme med sms....)

Klapse ham på rumpa på offentlig sted? Jada!(Klype også!)

Rape i hans selskap/slippe en liten fjert uten å rødme eller løpe på toalettet? Aldri i verden! Men det syns jeg alle bør forskånes for!

He he - tror jeg er ganske vågal - og det er bare deilig! :enig:

Gjest Anonymous
Skrevet

100% meg selv med han, det jeg ikke kan gjøre med han kunne jeg ikke gjort med noen. Han er den jeg deler alt med.

stripping hadde ingen fått meg til å gjøre, for det er noe jeg ikke blir med på uansett hvem det hadde vært.

nakenbilder, nei takk liker ikke det, men hadde jeg gjort det hadde jeg ikke hatt problemer med å sende det i posten til han, det hadde jo bare vært gøy.

alt annet yes ingen problemer med i det hele tatt :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil kjempe for retten til å kalle meg fri, selv om jeg hverken fiser eller raper offentlig. :blunke:

Skrevet

Jeg kan rape og fjerte foran ham... og det er jo sjarmerende....? :oops:

Skrevet

Jeg er helt meg selv sammen med kjæresten. Er det noe han ikke liker så sier han vel ifra ;)

Gjest Brunhilde
Skrevet
Jeg vil kjempe for retten til å kalle meg fri, selv om jeg hverken fiser eller raper offentlig.  :blunke:

Bra! Utrolig bra sagt. 110% enig med deg! Fri er man når man tør å velge bort det som ikke passer for en! For meg er altså nakenbilder OK, men fising og raping opplever jeg som ekkelt! :enig_animasjon:

Skrevet

Jeg kommer heller ikke på noe som jeg ikke kan gjøre foran ham eller sammen med ham. Om jeg har lyst til alt - som fx nakenbilder å sende i posten - går på helt andre ting, men det gjør jeg altså ikke.

Jeg kan også tisse selv om han er i dusjen - og jenter - det er farlig å holde inne all luften dere påstår at dere ikke slipper ut når han er tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...