Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Forlover, toastmaster, gavekomiteen, vigsler, sangere, band, frisør, sminkør, blomsterbutikken som leverte meg den PERFEKTE brudebukett... Hvem takker man? Hvem sender man kort til, og hvem gir man en gave og? Jeg er bare så utrolig takknemlig og overveldet at jeg har lyst til å takke alle:D
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 De som serverte? Kokk? De som hjalp til å bake? Barnevakt? Prest?
lilleGrethe Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg ville gitt en oppmerksomhet / gave til dem som har hjulpet til mye, som f.eks. forlovere og toastmaster. De dere har betalt for tjenester holder det fint med kort.
Nay Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Jeg ville gitt en oppmerksomhet / gave til dem som har hjulpet til mye, som f.eks. forlovere og toastmaster. De dere har betalt for tjenester holder det fint med kort. Enig i dette. Vi hadde veldig mye blomster til overs fra borddekorasjonene, så for en billig penge lagde blomsterdekoratøren, som hadde laget brudebukett og levert blomster, små buketter som vi leverte til alle som hadde hjulpet med bryllupet, f.eks. med borddekking, taler, kaker osv. i tillegg til restauranten der vi hadde festen. Vi sendte takkekort til frisør, prest, solist osv. også fordi vi var så fornøyd! Tror ikke det er forventet akkurat, men det var veldig hyggelig å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå