Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Er det "blondt" å klage hvis man får mobil i en annen farge enn man har bestilt? Hvis det er samme typen mobil ellers? Det føles liksom litt flaut og jentete å klage på en sånn ting. Men den andre var finere :gjeiper:
Gjest Chiffon Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Selvfølgelig ikke. Har du bestilt en spesiell farge så skal du så klart ha den fargen. Hvis ikke kunne jo alle mobiler bare vært sort om det ikke spilte noen rolle.
eleit Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Det er ikke "blondt" i det hele tatt! For meg hadde det vært en ren prinsippsak. Du har bestilt et produkt - du har fått et annet. Slik skal det ikke være!
Kamikatze Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Bytt i vei, du. Blir som å bestille brudekjole på eBay, og få den levert i oransje...
loffen Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Oransje brudekjole, faktisk. Jeg hadde klaget på feil farge på telefonen.
Gjest Snart September Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Dette minner meg om min første mobil, som jeg kjøpte en gang på 90-tallet. Den var gul og lilla, ja du leste riktig, gul og lilla faktisk! Den var på tilbud i en butikk, og det var den eneste fargen som var igjen. Senere har jeg bare hatt grå og svarte mobiler. Selvfølgelig er fargen viktig. Men hvorfor skulle dette være en jentegreie? Ville ikke de fleste gutter byttet hvis de fikk en rosa mobil?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Hva hvis en gutt fikk rosa telefon. Ville det vært jentete av han å klage på fargen?! Ring og bytt farge du :gjeiper:
Miko Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Selvfølgelig skal man si fra om det. Man velger jo farge selv og får man en annen farge får man faktisk et annet produkt enn man har bestilt. Det er hverken blondt eller jålete.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Da jeg bestilte en mobil i svart, og fikk den tilsendt i plommerødt (butikkens pene navn på knæsj rosa) tok det ikke mange sekundene før jeg var på telefonen for å klage. Tro du meg, jeg ville følt meg adskillig mer "blond" om jeg ble sett med en slik telefon enn om jeg klaget på feil farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå