Gjest bah Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Skal skrive ut et dokument i word. Jeg velger skriv ut, ser at den står på rett skriver, den kommer i utskriftskø, men ingenting skjer! Får ingen melding opp, skriveren indikerer ikke at noe er feil, det bare skjer ingenting! Håper noen kloke, kyndige kan hjelpe meg
eleit Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 (endret) Har du prøvd å skru av og på? Hehe.. Bruker å hjelpe Jeg plagdes med det samme på min forige skriver, og da måtte jeg drege ut kontakten til skriveren. Men, det kan jo selvfølgelig være noe helt annet som plager din. Har du forresten kontrollert kablene? Endret 19. august 2009 av eleit
Gjest bah Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Har du prøvd å skru av og på? Hehe.. Bruker å hjelpe Jeg plagdes med det samme på min forige skriver, og da måtte jeg drege ut kontakten til skriveren. Men, det kan jo selvfølgelig være noe helt annet som plager din. Har du forresten kontrollert kablene? Nå har jeg prøvd å slå av og på, tatt ut og inn kontakten, og sjekket kabler, men alt er som det skal være. Uff så frustrerende. Når jeg trykker på skriveikonet på startlinjen, kommer dokumentet opp, og det står at det er i kø. På øverste linja på denne boksen står navnet på skriveren, og ved siden av står det "åpen dør". Har det noe å si? Kan ikke se at det står noe som helst oppe. Hmmm....
Wonders Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Vrien gitt. Jeg pleier å måtte velge en annen skriver enn hva som dukker opp automatisk. Vi har bare en, men det er kopi, scann, skriver og fax i ett. Dataen legger alltid fax som gyldig. Noe det ikke er. Så jeg må bytte. Håper du finner det ut, om ikke dette erproblemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå