Gjest Ts Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 I leiligheten som jeg leier har jeg flere filleryer. Det er en gammel koselig leilighet, så derfor passer de inn der, ellers er jeg ikke så glad i de. Men jeg synes de har en trendens til å bli skitne etterhvert, særlig med en hund i huset. Jeg pleier å ta de vekk når jeg skal vaske gulvet, og rister dem litt ute, men de er så store så det hjelper ikke stort. Hva gjør dere for å holde de rene lengst mulig?
hufsa! Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Heia,ja hva kan jeg si,ikke dyr hos meg og tepper er jo noen skitsamlere så har kun ett under stuebordet som jeg ikke kan vaske.Ellers vasker jeg de andre jevnlig.Kjøp en teppbanker,det hjelper godt men hva kan jeg si.Naboen har hund og katt.Støvsuger hver dag og har bare ett teppe hun ikke kan vaske,og det er under bordet og der er ikke hunden.Men for å si det sånn,når mitt beg å få flekker og sjolder går det i søppla og jeg kjøper nytt.Men er det huseier sine så hadde jeg bare lagt de vekk og hatt minst mulig tepper, iallefall som ikke kan vaskes for det gå ikke når man har dyr i hus ;-)
Sheenaca Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Vi gjør vel ikke noe spesielt for å holde dem rene - støvsuger dem og rister dem av og til, men når de begynner å bli skitne havner de i badekaret sammen med store mengder varmvann og litt vaskepulver, akkurat som hvilken som helst annen håndvask. Det blir så rent og pent, så. For øvrig fungerer Jif Spray og tørkepapir svært godt på mindre flekker, så sant man tar det før det tørker inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå