Gå til innhold

Foretrekker du Glamour eller Days of our lives??  

1. 1. Foretrekker du Glamour eller Days of our lives??

• Glamour
      3
    • Days of our lives
      15
    • Begge deler er like dårlig
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med i debatten om Glamour, lurer bare på en ting. Er jeg den enste som ser på DOOL??

Synes den serien er mye bedre en Glamour, man behøver absolutt ikke å tenke no. Også holder det med ca 1 episode i mnd. For ting tar litt tid... Bare synd tv 3 har sluttet å sende det på natten, var altid en suksess når man kom hjem fra byen....

Dessuten er det verdens eldste såpeopra, har snart gått i 40!! Og noen av skuespillerene som var med i starten er med enda.... + faren til Jenifer Aniston....

Er jeg den eneste på KG som ser på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skap kikker , :oops: ser en en sjelden gang. :)

Skrevet

Ser DOOL innimellom nå som jeg har permisjon :oops: .

Fulgte litt med under forrige permisjon, men hadde ikke noe problemer med å komme inn i handlinga likevel :ler: .

Men hvorfor i all verden har ungene til Marlena og John blitt store bare i løpet av kort tid???

Nåja, alt skjer vel i såpeverdenen :hoho: !

Skrevet

Åååh, vær vennlig! :(

Skrevet

Foretrekker ikke den ene foran den andre, men kikker på begge sånn en gang i blant. Forøvrig passer mesteparten av det du skriver om Days of our lives like godt på Glamour. :ler:

Jennifer

Gjest Poirot
Skrevet

Har aldri fulgt med, men morer meg litt i ny og ne. Er så gøy når alle tenker høyt og snakker med seg selv om hva de skal gjøre senere osv! :ler:

Skrevet

Jeg så det i dag og forstod ingenting. Plutselig var lille Belle blitt en stor jente????????

Skrevet

Jeg fulgte med på DOOL før.

Da jobbet jeg skift og var hjemme på dagtid annenhver dag.

Men nå har jeg ikke muligheten til å se på, for jeg er jo på jobb når det sendes.

Da jeg gikk sykmeldt fikk jeg med meg et par episoder, men det hadde jo ikke skjedd noe som helst jo :o .

Glamour har jeg aldri sett på.

Skrevet

Har desverre ikke TV3 jeg..

Men så på DOOL et år jeg var på ferie i Sverige, men syns

Glamour er bedre selvsagt..

Skrevet
Jeg så det i dag og forstod ingenting. Plutselig var lille Belle blitt en stor jente????????

Det forsto ikke jeg heller?

Noen som kan forklare?

Skrevet

jeg vet de skulle "forskyve" serien noen år inn i fremtiden, slik som de gjorde med Glamour for en tid siden, da rick og alle var blitt tenåringer plutselig, men alt det andre på DOOL virket jo som det alltid har gjort.... jeg forstod heller ikke akkurat det....

Iset

Skrevet

Jeg er fast seer av DOOL.

Har fulgt med på serien i 5 år (eller noe slikt)

Lurer fælt på hvor det er blitt av Kristin, jeg!

Bare er hun i det haremet, tro?

Dessuten, så synes jeg det med omprogrameringa til Stefano av Hope/Gina og John er teit.

Men, ellers tilber jeg serien!

Om jeg har et liv? Tja.....er jo mye på KG, da! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser på DOOL en gang i blandt.

Glamour så jeg på tidligere, men der står jo alt stille.... :wink:

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg fulgte først med på Glamour i noen år... Men syns det ble kjedelig etterhvert.. Og så har jeg begynt å se på Days Of Our Lifes. Den liker jeg enda bedre. Men tror ikke jeg kommer til å følge med i mange år da.

Stemte DOOL.

Skrevet

...Og hvem er hu gamle kjerringa som blir spilt av Kristian Alfonso?

Hope? Gina? Bestemora?

Har sett på DOOL siden jeg gikk gravid i 1997 sånn av og til....

Men har helt klart fall litt ut siden da.... :ler:

Skrevet

men de har jo kommet så mye lenger enn oss i USA. jeg trykket på den aller første, altså januar 2002, snart 4 år siden jo, og tilogmed der så det ut til at de var kommet lenger enn det vi er nå.... eller er det jeg som tuller nå?

Skrevet
...Og hvem er hu gamle kjerringa som blir spilt av Kristian Alfonso?

Hope? Gina? Bestemora?

Har sett på DOOL siden jeg gikk gravid i 1997 sånn av og til....

Men har helt klart fall litt ut siden da.... :ler:

virker som det skal være den ekte Gina, men jeg er ikke sikker. herregud den serien tar helt av til tider. :roll:

Skrevet

En herlig, herlig serie, med masse intriger og komplotter. Og det beste av alt er at mye er så usannsynlig at det blir så god underholdning. Husker dere forresten da Marlena var besatt av Djevelen......

Byttet ut Glamour for en del år siden med denne serien og har vel sett i en 6 års tid nå, fram og tilbake. Man trenger jo ikke å følge med hver dag..... det er det som er så bra.... Ser man ikke på noen uker så er det jo bare gått et par dager i Salem.... :ler:

Skrevet

Jeg følger ivrig med på DOOL når jeg har anledning. Er på skolen når serien er på tv, men får sett det i ferier og hvis jeg er syk eller får fri. Men går heldigvis ikke glipp av mye :ler:

Reagerte også på at Belle hadde blitt så stor! I fjor sommer da hun reagerte på pencillin og ble innlagt på sykehus var hun vel bare en 5-7 år, og nå rundt 13??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...