Ginny Weasley Skrevet 19. august 2009 #1 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har for tiden mobiltelefon betalt av arbeidsgiver, knyttet opp mot NetCom trådløs bedrift. Nå skal jeg bytte jobb, og vil gjerne beholde nummeret mitt, det å bytte nummer er jo ganske mye mas. Problemet er bare det at på grunn av min egen dumhet har jeg et par betalingsanmerkninger og blir dermed ikke kredittgodkjent hos mobilselskapet. Disse vil sakene vil bli nedbetalt i løpet av en høsten, men det hjelper meg ikke akkurat nå. Vil det være mulig å få flyttet nummeret til et kontantkort i mellomtiden? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. august 2009 #2 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det vil det sikkert være lurest å spøre netcom kundeservice om på telefon 05050. Svaret blir med 99% sannsynlighet, ja. - Setter en prosent på at ikke alle arbeidsgivere er medgjørlige på gi dem fra seg, så lett. Noen vil sikre at samtaler fra gamle kunder, fremdeles lander i bedriften. PS Dersom det er du som disponerer nummeret (og har avklart med arbeidsgiver), er du ikke nødt til å portere innenfor den samme operatøren. Litt avhengig av hvilke tjenester du bruker mye, og ditt ringemønster kan alternative operatører som no extras eller kanskje de som tilbyr gunstige månedsmasepakker. Men det er jo en fordel med at de innen samme operator kan endre tjenestene i ditt eksisterende simkort. Endret 19. august 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå