Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk høre rykter om at en jeg kjenner, hadde registrert seg på Spray Date. Nysgjerrigheten tok overhånd, og jeg simpelthen måtte inne og se om dette stemte! Og ganske riktig... med bilde og greier (riktignok et bilde som ikke forteller den hele og fulle sannhet, men dog...)!

Jeg lurte litt på om jeg skulle konfrontere denne personen med at han var "oppdaget", og fant til slutt ut at det vel ikke kunne være så farlig, i og med at han hadde lagt ut bilde av seg selv. Men der tok jeg feil. Denne personen ble faktisk veldig pinlig berørt, rød som en tomat, og faktisk en smule irritert. Han svarte med ting som "Og hvor mange er det som vet dette nå, da, hæh"...

Ærlig talt, når du registrerer deg på en date-side på internett med bilde og greier; Bli da ikke sur om en du kjenner "finner" deg!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Missuganda
Skrevet

Jeg lurte litt på om jeg skulle konfrontere denne personen med at han var "oppdaget", og fant til slutt ut at det vel ikke kunne være så farlig, i og med at han hadde lagt ut bilde av seg selv. Men der tok jeg feil. Denne personen ble faktisk veldig pinlig berørt, rød som en tomat, og faktisk en smule irritert. Han svarte med ting som "Og hvor mange er det som vet dette nå, da, hæh"...

Ærlig talt, når du registrerer deg på en date-side på internett med bilde og greier; Bli da ikke sur om en du kjenner "finner" deg!!!

Jeg skjønner godt at han ble pinelig berørt. Selv om man legger seg ut på nett, så er dette med sjekking på (nett) et sårt tema. Spesielt dette med at man er singel og ønsker seg partner. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe til han. Men ville du kanskje ikke har gjort dette om igjen....eller??

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Det er jo litt snålt å bli sint fordi man blir "oppdaget".

Legger du ut bilde på internett, da vil jeg nok mene at du bør ha såpass omløp at du forstår at du kan bli gjenkjent av venner og kjente.

Og ta det med i beregningen!

Et tips i så måte; for å ha sett din profil, må jo nødvendigvis vedkommende som "avslørte" deg, også ha vært på samme sted!

Ergo: begge like patetiske! :blunke:

Skrevet

Tror muligens dette kan ha noe å gjøre med hvordan og hvorfor du avslørte han/henne. Ja, når en registrerer seg på et sted som Spray, så må en regne med at også kjentfolk kan dumpe over profilen. Men en regner kanskje med at de i så fall er der i samme ærend selv, ikke at "utenforstående" bevisst driver og snoker kun for å se om en kan avsløre noen? Skjønner egentlig ikke helt vitsen med å slike avsløringer jeg... Hva fikk du igjen for det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært registrert på SprayDate. Den eneste verdige som fant meg, er den jeg bor sammen med i dag. :D

Tror ikke noen kjente kjente meg igjen.

Skrevet
Jeg skjønner godt at han ble pinelig berørt. Selv om man legger seg ut på nett' date=' så er dette med sjekking på (nett) et sårt tema. Spesielt dette med at man er singel og ønsker seg partner. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe til han[/quote']

Er nok litt (Veldig :wink: ) enig med deg Missuganda.

Hvorfor var du inne på de sidene, og hvorfor måtte du informere om at du hadde "oppdaget" ham ?

Jeg ville følt det som litt for privat, og "tuslet" vekk fra siden, uten å si et ord. :wink:

Skrevet
Hva fikk du igjen for det?

Hva JEG fikk igjen for det? Det er jo ikke poenget her. Poenget er at jeg ville være ærlig og si at jeg visste det, og ikke gå "rundt grøten".

Hva med "ærlighet varer lengst"?

Skrevet

Helt enig med LD - ærlighet varer lengst.

Men ærlighet er ikke å alltid si alt man vet...

Hvis jeg hadde oppdaget en jeg kjente, hadde jeg neppe sagt noe. Selv omd et er internett og denne formen for sjekking er mer og mer vanlig og akseptert, så er det litt privat også da...

Skrevet

Jeg har lært det nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...