Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av desember sendte jeg en mail til en mann på nettby som virket hyggelig og spennende.

Han svarte raskt og var ganske så pågående. Det skremte meg bittelitt, men han var så utrolig hyggelig også.

Vi hadde en en par uker hvor vi hadde mange ¨heftige¨stunder på msn, masse sms osv.

Han var spennende!. Etter to uker møttes vi, og lynet slo ned.

Men han var gift, men som vanlig i et ikke særlig godt forhold. Han sa at de hadde kjempet i 20 år og visste ikke om det var verdt mer.

Vi fortsatt og treffes og kom bare nærmere og nærmere hverandre.

Jeg er sjef i en en middelstor bedrift og jeg skaffet han deltidsjobb der som kunne kombineres med en praksis han holder på å bygge opp.

Denne jobben gjorde også at han kunne være hos meg de dagene.

Vi hadde det fantastisk sammen og han sa hver dag at han elsket meg og at han hadde det så godt sammen med meg. Og trygt.

Og vi hadde de samme spesielle seksuelle intresser og vi elsket det at vi kunne finne ut hva vi likte.....

Jeg har temperament og har mer en en gang blitt irritert da han ikke har svart meg på sms og tatt tlf. Jeg ser jo nå at det kunne være vanskelig for han.

Jeg har flere ganger vært på vei til han med sakene hans, mens har besinnet meg.

Jeg har sagt til han, da jeg var sint at han kunne få det jeg hadde av bilder, mailer og diverse og jeg lovet han at jeg ikke skulle si noe til hans kone. . . .om han ønsket å gjøre det slutt med meg. Han svarte alltid da at han ikke ønsket det. Han ville ha meg i livet sitt, han elsket meg.....

Sist fredag hadde vi igjen denne diskusjonen og jeg var på tur til han. Hans kone kom da han var i telefonen med meg og han sa hadet.

SÅ to timer senere fikk jeg en sms med at han hadde lagt kortene på bordet og at de ønsket å fortsette forholdet i alle fall til sønnens konfirmasjon i september.

Etter dette tar han ikke telefonen når jeg ringer, han slår den av, han svarer ikke på sms eller mail. Han har slette meg som venn på nettet. Han har sagt på jobben at han ikke kommer til å fortsette der.

Jeg reistye innover for å se ham, han så meg og sprang bort fra meg!!!!

Han åpner ikke når jeg ringer på.

Jeg er ganske så fortvilet.

Jeg elsker han fortsatt, og ville i alle fall fått snakket med han en gang til.

Jeg vet han har en sterk kone som styrer ham. Han er så utrolig snill også. Jeg har det veldig vondt om dagen, og skifter mellom sorg, sinne og fortvilelse.

Har noen opplevd lignende og har noen noen råd til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har konemor stilt ultimatumet - "elskerinna eller meg"? bare glem det. De fleste blir hos konemor. Og de fleste lever slett ikke i noe dødt ekteskap, men er ute etter litt ekstra spenning og annerledes kjøtt på kølla.

Skrevet

Ja jeg vet det. Men allikevel så har jeg vanskelig med å forstå hans oppførsel nå etterpå.

Gjest Chiffon
Skrevet
Ja jeg vet det. Men allikevel så har jeg vanskelig med å forstå hans oppførsel nå etterpå.

Han har fått kniven på strupen, enten ligger du unna elskerinna ellers så fyker du til helvette ut, og har da altså valgt å ligge unna elskerinna. Forsmådde koner tuller man ikke med, så jeg skjønner godt at han løper når han ser deg.

Skrevet
Han har fått kniven på strupen, enten ligger du unna elskerinna ellers så fyker du til helvette ut, og har da altså valgt å ligge unna elskerinna. Forsmådde koner tuller man ikke med, så jeg skjønner godt at han løper når han ser deg.

Hadde vi vært 16-17 år hadde jeg forstått det, men vi er begge i slutten av 40 årene.

Skrevet
Jeg vet han har en sterk kone som styrer ham.

Må innrømme at det høres ut som han fant seg en ganske sterk elskerinne som også prøvde å styre han litt.. Å bli sint fordi en gift mann ikke alltid gjør som du sier, er ikke noe godt tegn.

Skrevet

Ærlig talt, la ham være i fred. Han har jo gjort det klart at han ikke ønsker mer kontakt med deg.

Om du var hans kone ville sikkert ikke du heller synes det var særlig bra å ha en forsmådd, bitter stalker-elskerinne hengende rundt hushjørnet. Tenk litt på andre enn deg selv også.

Skrevet
Ærlig talt, la ham være i fred. Han har jo gjort det klart at han ikke ønsker mer kontakt med deg.

Om du var hans kone ville sikkert ikke du heller synes det var særlig bra å ha en forsmådd, bitter stalker-elskerinne hengende rundt hushjørnet. Tenk litt på andre enn deg selv også.

Jeg ser hva dere skriver og jer er til en viss grad enig med dere. Jeg forstår at han velger sin kone som han har barn med og har levd med i 20 år.

Det jeg har vanskeligheter med er oppførselen hans. Er det bare en verden med løgner, svik og bedrag vi lever i.

Jeg håper på en verden hvor respekt og ærlighet står i fokus.

Gjest Chiffon
Skrevet
Jeg ser hva dere skriver og jer er til en viss grad enig med dere. Jeg forstår at han velger sin kone som han har barn med og har levd med i 20 år.

Det jeg har vanskeligheter med er oppførselen hans. Er det bare en verden med løgner, svik og bedrag vi lever i.

Da burde du ikke ha pult en gift mann. Så enkelt er det faktisk.

Skrevet

Uh, ja? Det vet vel du, det er du som puler gifte menn her.

Skrevet
Da burde du ikke ha pult en gift mann. Så enkelt er det faktisk.

Eller en gift mann som var utro.

Jeg er singel. Han er det ikke.

Trodde dette var et seriøst forum hvor en kunne se ting fra flere kanter. . .

Gjest Chiffon
Skrevet
Eller en gift mann som var utro.

Jeg er singel. Han er det ikke.

Hvordan kan du forvente at en gift mann med en elskerinne på si, skal være en ærlig mann? Når man starter forholdet med svik og løgner så sier det seg selv at denne mannen ikke har til vane å være ærlig og pålitelig.

Skrevet
Hvordan kan du forvente at en gift mann med en elskerinne på si, skal være en ærlig mann? Når man starter forholdet med svik og løgner så sier det seg selv at denne mannen ikke har til vane å være ærlig og pålitelig.

Man er vel dum og tror en er den rette....

Skrevet
Man er vel dum og tror en er den rette....

Vel, nettopp! Du har vært litteranne naiv i denne saken. Det er trist for deg, og det er helt helt sikkert vondt. Ingen tvil om det. Men du ga et inntrykk av deg selv i første innlegg på å være ganske så kontrollerende selv. Blitt sint fordi han ikke svarer på telefonen etc..

Det jeg synes du skal lære ut av dette, er å gå inn i deg selv.. slik at du ikke havner i en slik situasjon igjen. Du danset avgårde, ga han jobb slik at han kunne være ekstra utro med deg, ringte når du ville og klarte til og med å stalke han etter at han hadde gitt deg klar tale..

Det høres faktisk ut som du er ung og trenger noen flere erfaringer. Bruk disse erfaringene til å gjøre klokere valg next time!!!

Skrevet

Jeg ser det fra min kant iallefall....

Gjest singel lesbe
Skrevet

Det var jo rette høna som feis...

*rister på hodet*

Skrevet

du kan bare takke deg selv ts... ligg unna fyren,blir bare patetisk å stalke fyren. husk at det er barn med i bildet..

blir helt oppgitt over at det finnes så egoistiske mennesker..

Gjest Gjest_skogstjerne_*
Skrevet

Siterer"Det jeg har vanskeligheter med er oppførselen hans. Er det bare en verden med løgner, svik og bedrag vi lever i.Jeg håper på en verden hvor respekt og ærlighet står i fokus."

"Jeg er singel. Han er det ikke."

Ja da må jeg si at du har et litt merkelig syn på sakene. Du synes han må bære hele skylden for utroskapet mot kona fordi du er singel :skratte:

Så du deltar ikke i/ eller gjør utroskapen mulig ved å delta. Skaff deg en ryggerad og stå for det du gjør.........

Du mener løgner, svik og bedrag er greit så lenge det ikke er du som ikke blir rammet av det. Det sier mer om deg enn noe annet.

Personlig vil jeg da sitere en meget kjent dame:

Du skal ikke tåle så inderlig vel ....den urett som ikke rammer deg selv :enig:

Ting har nemmelig en lei tendens til å komme tilbake å bite deg i ræva.

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
SÅ to timer senere fikk jeg en sms med at han hadde lagt kortene på bordet og at de ønsket å fortsette forholdet i alle fall til sønnens konfirmasjon i september.

Etter dette tar han ikke telefonen når jeg ringer, han slår den av, han svarer ikke på sms eller mail. Han har slette meg som venn på nettet. Han har sagt på jobben at han ikke kommer til å fortsette der.

Jeg reistye innover for å se ham, han så meg og sprang bort fra meg!!!!

Han åpner ikke når jeg ringer på.

Jeg er ganske så fortvilet.

Jeg elsker han fortsatt, og ville i alle fall fått snakket med han en gang til.

Uten å forsvare ditt forhold til denne mannen vil jeg faktisk si meg veldig enig i at det er veldig DÅRLIG gjort og umodent å ikke gjøre slutt på denne affæren på en skikkelig måte.

Det å sende en SMS er ikke en god måte å avslutte et forhold på , uansett hvor galt dette forholdet er.

Ikke noe poeng i å løpe etter ham TS, så lenge han ikke vil snakke så vil han ikke og du må bare legge ham bak deg.

Gjest Eurodice
Skrevet
Personlig vil jeg da sitere en meget kjent dame:

Du skal ikke tåle så inderlig vel ....den urett som ikke rammer deg selv :enig:

Ting har nemmelig en lei tendens til å komme tilbake å bite deg i ræva.

Beklager, dette er helt utenom saken. Men det kunne være interessant å vite hvilken kjent dame du refererer til. Såvidt meg bekjent er disse linjene fra Arnulf Øverlands dikt "Du må ikke sove".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...