Gjest Melchizedek Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Det er ikke sikkert Mette Marit blir Dronning.
mia83 Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Det er ikke sikkert Mette Marit blir Dronning. Ikke? :klø:
Gjest Melchizedek Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 (endret) Ikke? :klø: Tja hun kan dø i en ulykke av en sykdom. De kan bli skilt Det er ikke garantert at hun blir Dronning fordi man er gift med en tronearving så blir man ikke nødvendigvis dronning. Dette er noe historien har vist igjennom historien i alle monarker som er og har eksistert. Endret 19. august 2009 av Melchizedek
mia83 Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Tja hun kan dø i en ulykke av en sykdom. De kan bli skilt Det er ikke garantert at hun blir Dronning fordi man er gift med en tronearving så blir man ikke nødvendigvis dronning. Dette er noe historien har vist igjennom historien i alle monarker som er og har eksistert. Jaja sånn sett ja. Men det kommer vel neppe til å skje.
Gjest Melchizedek Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jaja sånn sett ja. Men det kommer vel neppe til å skje. Vel det med at de blir skilt det kan jeg si meg enig i jeg tror ikke det. Men det at hun vil dø kommer til å skje. Men om det skjer mens hun er dronning eller før hun er dronning er en annen sak.
Gjest Melchizedek Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Ingrid Alexandra ja, MM: nei. Hun kommer aldri til å bli dronning. Norge vil bli Republik innen 20 år
trulta_ Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Pernille Sørensen er morsom Den parodien er knallbra!
Amanlis Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Den parodien er knallbra! Ja, hun er god på å imitere Mette-Marit.
trulta_ Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Det festeligste er når fjøra hele tiden kommer i nesen. Passer knallgodt, fordi de kongelige bruker jo slike hatter.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Tror vi heller får en muslimsk president jeg.
Amanlis Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 Tror vi heller får en muslimsk president jeg. Det vil nok sladrepressen sette seg sterk i mot. Da vil de ikke kunne kommentere ulike hattekreasjoner som presidentfruen bruker.
Gjest Pet Skrevet 21. august 2009 #16 Skrevet 21. august 2009 Er hun gravid? Ser sånn ut på dette bildet. Et utrolig stygt antrekk, uansett, ser ut som noe bestemora mi kunne ha sydd av de gamle gardinene sine.
trulta_ Skrevet 24. august 2009 #17 Skrevet 24. august 2009 Det ser nesten sånn ut ja, hvis ikke så hadde kjolen en litt uheldig effekt.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #18 Skrevet 24. august 2009 Er hun gravid? Ser sånn ut på dette bildet. Et utrolig stygt antrekk, uansett, ser ut som noe bestemora mi kunne ha sydd av de gamle gardinene sine. Slike innlegg minner meg om mobberne på ungdomsskolen. Håper dere ikke er sånn i RL som på nett.
Gjest negasjon Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Man skal aldri kimse av en kvinne, så vi får se da... Nei, jeg er ikke for de gamle tradisjonene, men de er født inn i dette og Se og Hør vil aldri la de hvile. Vi får bare puste lettet ut, siden vi ikke har Lady Diana her. Det jeg vil frem til er at de må ha beskyttelse og kan angripes/kidnappes, vel Håkon er søt, men jeg er glade Mette Marit vant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå