Gå til innhold

Er han ikke interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr i helga. Det var jeg som tok initiativet og tok kontakt, men han spurte om jeg ville bli med ham hjem. Noe jeg sa ja til.. begge var litt brisne.

Men da vi skulle ha sex så fikk han den ikke opp. Den var ikke erigert i det hele tatt liksom. Bare litt under oralsex.. Han sa det ble ofte slik når han drakk.. Jeg vet ikke helt.. Jeg er vant til gutter som viser skikkelig at de har lyst på meg. Men han viste ikke noe tegn til å være så veldig kåt, og tok heller ikke så mye på meg..

Hele episoden ble veldig keitete og pinlig. Hva tror dere? Var det nerver eller er han ikke interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten var det nerver eller så var han ikke så kåt. En pinlig episode. Så hvis dere ikke hadde noen spesiell god kontakt ellers er det vel ingen vits i å forfølge det. Det finnes nok av fisk i havet.

Skrevet

Jeg dater èn nå som nesten ikke får den opp når han har drukket. Er ikke noe vits å prøve i det hele tatt. Den kan bli litt stiv, men han kommer ikke i fylla. Han har alltid vært sånn, og sa i fra før første gang. Men han sørger for at jeg har det deilig da....

Skrevet

Det er ingen nyhet eller noe unormalt i at alkohol ofte fører til den slags bivirkninger ;)

Skrevet

Har vært borti det før med en kjæreste som aldri fikk den opp når han var så full at han ikke visste hvor han var engang.

En annen kar som endte opp som min ektemann fikk den ikke opp første kvelden pga nerver. Han hadde aldri møtt ei så bra dame som meg i sitt liv og var kjempeforelsket og hadde vel en helt enorm prestasjonsangst.

Man lurer nesten på om man ikke var bra nok når ereksjonen uteblir, men det er visst mulig å være FOR bra :fnise:

Det var likevel ikke så sjarmerende og gøy akkurat når det skjedde da, hehe.. men bare så du vet at sånt kan skje uten at det er din feil. Pluss at sexen er KANONbra nå, har mer problemer med å få den ned enn opp nå for å si det sånn

Skrevet

Heeelt normalt, ingeting å bry seg om. Rart han "turte" en ONS når han har det sånn da...

Det er i alle fall helt vanlig. Jeg har det jo sånn som jente også. Aldri kåt i fylla for å si det sånn, og det er jo kanskje like greit.

Skrevet

Alle guttene jeg har vært med til nå har ikke hatt noe problem med å få den opp etter å ha drukket.. Så trodde det var litt overdrevet det der med at man ikke klarer å få stå når man drikker.. Varierer vel litt da altså.

Skrevet

[Kort om meg - Mr. Viril]

Jeg har hatt et langvarig forhold (6år) - og har vært singel i 1.5mnd nå.. For å si det slik, så er jeg typen som kommer llitt for raskt (som regel) - men den er klar til action igjen etter 1 minutt.. Varer lenge da (skulle det gå for den eeeenda en gang, så er den likevel klar igjen ganske raskt). Når jeg er full, så er den også alltid klar for action (da varer den i det minste lenge fra starten av!!). Så jeg vil påstå jeg er en ganske viril person... hehe..

[Lang versjon]

Uansett - det jeg vil frem til er.. Jeg traff nylig en utrolig flott dame i "syden" - alt bare sa pang - vi var begge fulle - og det hele startet bra.. Skal ikke plage med alle detaljer, men vi endte opp i "min" leilighet. Men av en eller annen grunn, så fikk jeg "angst".. Altså, jeg slet så veldig med å få den til å stå. Var ikke mulig å gjennomføre noe samleie så og si.. Til tross for at det ikke ble noe "pulings" - så gav jeg henne nesten full pakke, slik at hun nøt det (slikke, fingre, kysse, kline, etc).

Ble samme opplegget om morgenen også.. Jeg ble i det minste stiv om morgenen, men det var slik at den fortsatt var sjenert (aka ikke holdt seg særlig stiv lenge) - det ble ikke noe samleie om morgenen - men jeg satt likevel med den følelsen at vi begge hadde det moro. Det var forresten min første ONS. Hehe..

2 dager senere traff jeg på samme jenten - og - det var slik jeg hadde trodd - at hun hadde hatt det veldig morsomt (Om jeg kan skryte på meg litt selv, fyfanden hun var flott) :) Det endte jo i leiligheten min nok en gang.. Og nok en gang endte det med en idiot av en pikk som ikke ville gjøre jobben sin. Vi var begge fulle da også.

2 dager/netter med henne altså (vi holdt det gående til 1-2 tiden om dagen, hver gang), og jeg hadde fortsatt ikke fått "pult" henne skikkelig. For å si det slik, så var kjemien på topp - det var bare det at jeg av en eller annen grunn fikk angst???

Vel - hun skulle (desverre) reise dagen etterpå (altså dagen etter ONS 2 med henne) hun våknet opp hos meg. Men hun spurte likevel meg, om vi ikke kunne møtes igjen. Denne gang edru. Når jeg ikke har klart å pult henne skikkelig 2 ganger på rad - så kan man vel gjerne si jeg var ganske så nervøs foran kveldens møte - eller, date. Det hele endte opp med en sjenert penis, - for 3 gang... Jeg har aldri i mitt liv vært så deppet... Når hun stod opp dagen etterpå, spanderte jeg en frokost (jeg var ganske deppet da, kan du si.. 3 dager med denne deilige jenta, og jeg hadde fortsatt ikke klart å pule henne skikkelig).. Jeg sat med den følelsen at hun var veldig skuffet.. og jeg ble skuffet av meg selv.. Før vi kom til taxien endte det med råklining - jeg vet ikke helt hva som skjedde.. men hun løftet meg opp til stjernene.. Det var som vi smeltet sammen.. Det var så deilig.. Det måtte gi seg til slutt.. Flyet hennes gikk om ikke så alt for lenge - hun måtte til hennes eget hotell og hente bagasjen.. Det var så ufattelig trist når taxien kjørte...

Skal ikke kjede mer med denne lang versjonen, men vi har veldig god kontakt enda - så gudene må vite hva som skjer i fremtiden.

[Kort versjon]

Møtte en superdeilig jente i syden, kjemien var på topp - hun var deilig på alle måter. Noe som skulle bare ha vært en ONS, endte opp med 3 x ONS (hun måtte reise til slutt, desverre). Til tross for at alt var "korrekt" - så endte det med at penis var sjenert, slet med å bli hard, osv. Mr. Viril lost his mojo.

[Poenget]

Hjernen er desverre en rar skapning, og kan få den mest virile mann til å få angst - noe som vil føre til "slapp" penis.. I mitt tilfelle var det nerver som tok knekken på min penis - sannsynligvis tanken på at "å herregud hun er flott, nå må du faen meg prestere i sengen!!!"... Ikke bare 1 gang - men flere ganger. Jeg gikk nesten "all out" da (som sagt, slikke, suge, fingre, klå, massere, kline, kile, - men ingen penis-samleie), for å vise henne hvordan jeg forgudet henne :) Og det fungerte heldigvis..

Forklarte henne også hvorfor penisen min var slik den var.. gav henne også et tips om hvordan hun kunne ordne det - nemlig å slå meg veldig hardt i skallen med noe hardt - men hun ville ikke det :(

Om vi møtes igjen - skal det bli andre boller :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...