-zloty Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Ny tråd med absolutt gode hensikter: Kom med en spesifikk situasjon i hverdagen og gi råd til hvordan det motsatte kjønn skal gjøre/te seg/si : Og dere : ikke noen "snikskyting og raljering" GODE RÅD TAKK ehm..jeg begynner : Kvinnfolk: -spytting er direkte udelikat Mannfolk: nå må dere f..n meg vaske hendene etter dobesøket! ferie-zloty
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 -Kvinner - BARBER ARMHULENE !! -Menn - Støtter dovaskeinnlegget
Gjest lurven Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 kvinner:ikke prompe menn:vaske under forhuden også
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Kvinner -grining er utpressing Menn -brøling er da heller ikke nødvendig kvinner -slutt å være så kritisk til dine medsøstre menn -slutt å være så ukritisk til dine medbrødre
Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 kvinner -slutt å være så kritisk til dine medsøstre menn -slutt å være så ukritisk til dine medbrødre Dagens sannhet!!
Gjest gutt18 Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 vaske under forhuden!? :o skylle ja seff, det er hver dag i dusjen, men vasking innbærer såpe det ekke akseptabelt engang!
Gjest Kinga Skrevet 11. september 2003 #7 Skrevet 11. september 2003 Gutt18: Bruk Dr.Greves intimsåpe. Den er beregnet på sånt. Jenter: Bruks Dr.Greves Intimsåpe. Så unngår du sopp. Hilsen Kong Kinga
Gjest Kinga Skrevet 11. september 2003 #8 Skrevet 11. september 2003 Menn: Slutt å plukke i nesen når du tror ingen ser. Kvinner: Slutt å pelle på kviser når du tror ingen legger merke til det.
Gjest GreenSky Skrevet 18. september 2003 #9 Skrevet 18. september 2003 kvinner:ikke prompe Jaha... Er det greit for menn å fise da?
chimp Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Vaske under forhuden, vaske under forhuden, vaske under forhuden???? Si meg, er dette et utbredt problem????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå