Sort Pastill Skrevet 19. august 2009 #1 Del Skrevet 19. august 2009 Hei, og velkommen til min dagbok om alt og ingenting:) Først litt om meg selv: jeg er en jente på 21, snaart 22, som bor langt inne i den Sørlandske skogen, men er egentlig Østlending i eksil:p Jeg har en fantastisk samboer og forlovede (ektemann om 6 mnd og en dag!), som i disse dager overtar familiegården fra foreldrene. Han skal drive den videre, mens jeg studerer i den nærmeste byen, og koser meg med å kunne ha hester i hagen og masse tumleplass for hundene mine:P Jepp- jeg er en dyrejente! Studerer forøvrig til å bli sosionom, og hadde første skoledag forrige mandag. Gleder meg til å komme ordentlig i gang med studiet, og til å lære masse, masse om det jeg vil jobbe med senere! Dessverre er det ikke sååå mye jeg får lære om akkurat det- vil helst jobbe med barn- mens sosionomstudiet jo er nokså generelt rettet mot sosialt arbeid. Kanskje jeg må ta noe ped senere for å få drømmejobben, men jeg trives med å være student, så det går helt fint I dag fikk jeg invitasjon til personalfest på den gamle jobben min. Den skal være neste helg, og er ca tre timer unna med tog eller bil. Jeg kjenner jeg har utrooolig lyst, men samtidig har vi det rimelig trangt økonomisk, og jeg synes kanskje det blir litt vel dumt å skulle bruke masse penger på en fest :klø: Dessuten har jeg akkurat fått to hester hjem på gården- en som jeg har på prøve, og en ponni som skal være selskapshest for henne. Vi skal til å bygge stall, jeg er helt i starten på studiet- alt tilsier at jeg bør slå fra meg den idèen med en gang. Meeeen Akkurat nå burde jeg virkelig kommet meg opp av sofaen og ut på tur med hundene. Etterpå burde jeg ordne større beite for hestene, støvsuge, vaske klær og lese noen kapitler av en av pensumbøkene. Dørstokkmila var lang i dag! Har sittet og lest masse graviditetsbøker her på KG, og jeg kjenner det ringle i eggstokkene Men nei, det kan bare ikke bli familieforøkelse før om tre og et halvt år eller noe, så de får bare holde seg i bånd! Eggstokkene, altså. Vi snakkes plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå