Xtra_lilje Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg har brukt nattkremen til Exuviance en stund nå, og er veldig, veldig fornøyd med den. Har også hatt dagrem, toner og rens fra Exuviance, men ikke så fornøyd med disse; mulig jeg har brukt feile produkter? Har hatt noen prøver fra decleor som jeg likte veldig godt, og undres om jeg kan kombinere disse to merkene? Min mor drar til USA til helgen, og har fått henne til å shoppe litt hudpleie der, så trenger litt rå fra dere kunnskapsrike kvinner her inne Kan jeg kombinere decleor og exuviance? Bruke rens, toner og dagkrem fra decleor og serum/nattkrem fra exuvinace? Edit:skriveleifer Endret 19. august 2009 av Xtra_lilje
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jepp, disse kan fint kombineres! Jeg bruker Decleor og MD i kombinasjon, og det blir jo omtrent det samme.
Xtra_lilje Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Supert er det jeg har trodd selv, er vel kombinasjon av ulike fruktsyreprodukter man skal unngå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå