Gå til innhold

Vektnedgang og om den sosiale effekten

Anbefalte innlegg

Gjest Supermimz
Skrevet (endret)

Litt om meg.

Jeg snudde livet mitt på hodet og kuttet ut usunn mat. Nå lager jeg maten min fra bunnen av, og har drastisk minsket mitt sukkerinntak. Det er ikke så mye men jeg går med selvtillit og smiler mere. Jeg går i de samme klærne som før, jeg går ikke rundt å strutter med miniskjørt,så det er klart,hehe!

Angående det sosiale aspektet, mine kvinnelige kollegaer virker nå mere negativ i forhold til meg enn før og om jeg slår av en samtale med dem, så virker de knappe. Det følest som de ikke er interessert i å ha et vennskap med meg lengre. Det kan være jeg går inn i en litt funky periode, men det er en rar stemning jeg ikke kan komme bortifra..Jeg har min plan klar, jeg skal være hyggelig uansett, imøtekommende og høflig, men man blir jo litt knapp selv når andre mennesker er knappe med en.

Noen erfaringer?

Endret av Supermimz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvdisiplin er for noen mennesker så skremmende at de stikker. De tror at din selvdisiplin er ensbetydende med at du tror du er bedre enn dem.

Bare drit i folk. Det som er viktig i livet DITT, er det som får DEG til å føle deg bra.

Stå på!

Skrevet (endret)
Litt om meg.

Jeg snudde livet mitt på hodet og kuttet ut usunn mat. Nå lager jeg maten min fra bunnen av, og har drastisk minsket mitt sukkerinntak. Dette er pga mageproblemer for det meste.

Jeg har frem til nå mistet 8 til 10 cm rundt livet. Det er ikke så mye men jeg går med selvtillit og smiler mere. Jeg går i de samme klærne som før, jeg går ikke rundt å strutter med miniskjørt,så det er klart,hehe!

Angående det sosiale aspektet, mine kvinnelige kollegaer virker nå mere negativ i forhold til meg enn før og om jeg slår av en samtale med dem, så virker de knappe. Det følest som de ikke er interessert i å ha et vennskap med meg lengre. Det kan være jeg går inn i en litt funky periode, men det er en rar stemning jeg ikke kan komme bortifra..Jeg har min plan klar, jeg skal være hyggelig uansett, imøtekommende og høflig, men man blir jo litt knapp selv når andre mennesker er knappe med en.

Noen erfaringer?

Hva mener du med dette jeg har uthevet?

Hvis du er den samme personen som før er det mulig at de er misunnelige. Har du endret deg kan det være at de trenger litt tid til å venne seg til den "nye deg".

Endret av leirbål
Gjest Supermimz
Skrevet

Takk for svar. Når folk oppfører seg slik så blir jeg egentlig bare mere inspirert til å holde meg til dietten egentlig. :)

Leirbål, det jeg mener er at til tider klarer jeg å forholde meg til mennesker med dårlig instilling, og tar det ikke innover meg, men noen perioder blir jeg mere nærtagende. Det er noe som går over i løpet av et par dager. :)

Skrevet
Takk for svar. Når folk oppfører seg slik så blir jeg egentlig bare mere inspirert til å holde meg til dietten egentlig. :)

Leirbål, det jeg mener er at til tider klarer jeg å forholde meg til mennesker med dårlig instilling, og tar det ikke innover meg, men noen perioder blir jeg mere nærtagende. Det er noe som går over i løpet av et par dager. :)

Ok. Hva med å si til dem at du føler at de trekker seg litt unna. Spør litt fleipete om du har fått dårlig ånde eller noe. Da tar du brodden av det. Hvis de ikke begynner å behandle deg som før, vil jeg regne med at de er sjalu på at de ikke klarer å gå ned i vekt og holde seg der.

At du har klart å gå ned i vekt er jo topp. Gratulerer med det. :)

Skrevet

Gratulerer med kjempebra jobb sålangt!!

Kollegaene dine er bare misunnelige på deg og at du er lykkelig, desverre kan sjalusi bringe frem det verste i mennesker. Liker tankene dine med å bare fortsette å smile og være hyggelig, det vil få de til å føle seg så dum etterhvert og det er vel fortjent!!

Bare nyt livet og at du er superflink, det viktigste er at du føler deg lykkelig så får alle andre heller bare gå rundt å synes synd på seg selv at de ikke klarer det du gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...