Gå til innhold

Jenter: Har dere opplevd å bli dumpet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Madelene_*
Skrevet

Litt preget av tråden om han som vil dumpe kjæresten/samboeren fordi hun ikke ville ha anal (når hun hadde hatt det med andre).

Er det slik at jenter/kvinner blir dumpet pga dette? Noen menn sier at de aldri ville vært sammen med en jente som ikke ville visse ting (som mannen da vil) i senga. Eller de vil gjøre det slutt med ei om hun viser seg å være prippen når han foreslår noe utover hva de vanligvis gjør. Har noen av dere erfart dette - altså at en kjæreste eller samboer har gjort det slutt fordi du ikke ville suge, ha anal, bli bundet (lett SM eller tyngre for den saks skyld), prøve fisting, gruppesex, "golden shower" - eller hva som helst egentlig. En persons "ville fantasi" kan jo være dagligdags for en annen.

Personlig har jeg opplevd det motsatte. Å bli dumpet fordi jeg var for leken og fantasifull i senga. Mannen det var snakk om ville leve et respektabelt liv etter mange år med mange kvinner....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha for han du dumpet, tenker han angrer seg når han innser at fantasifull sex er den beste garantisten for et langvarig, respektabelt forhold :smile:

Gjest Gjest_Madelene_*
Skrevet
Haha for han du dumpet, tenker han angrer seg når han innser at fantasifull sex er den beste garantisten for et langvarig, respektabelt forhold :smile:

Ja. Og haha sier jeg også. For han giftet seg med en "respektabel" jente. Det gikk ikke lang tid før han var utro (igjen)! Men så lenge han har en fin fasade så er han vel fornøyd. Men hvor lenge han kan få i pose og sekk vet jo ingen.

Gjest Gjest_CanCan_*
Skrevet

Nei aldri blitt dumpet for noe seksuelt.

Jeg har følelsen av at de gutta som snakker så tøft om hva de krever og må ha egentlig er helt annerledes sammen med kjæresten sin. Det er lett å skryte på seg macho-fakter. Men ikke alltid at man er så macho hjemme med dama.

Gjest Gjest_s_*
Skrevet

Jeg tror det kan spille inn, selv om ikke mange vet at det er en av grunnene til at de ble dumpet.

Jeg har mange guttekompiser som jeg snakker om ALT med, og jeg har også vært borti menn (seksuelt ja) som har kjæreste.. de kan klage en del på sexen med kjæresten for å si det sånn. Og den sistnevnte gruppen, de utro mennene, mister bare mer og mer interessen for dama seksuelt og får den mer og mer for elskerinnen.

Det har ikke bare med at de har et enormt behov for å putte penisen inn i rompa på dama eller noe, det har mer med det psykiske tror jeg. De føler seg bedre hvis de får utfolde seg helt med en kvinne, og når kvinnen utfolder seg helt med dem, enn hvis de stadig vekk får "nei" og må "mase". Det er ikke så kult å dele en fetisj hvis partneren ikke ser ut til å elske det, og det er nok i hvert fall ikke kult hvis man vet hun har gjort det med andre og ikke vil gjøre det med han.

Gjest BellyUp
Skrevet

Ikke dumpet nei. Men jeg fant ut at typen hadde snakket med noen kompiser om at det var ting han kunne tenke seg å gjøre men som vi ikke gjorde. Det ble på en måte vinklet til at jeg ikke ville.

Det ble en samtale mellom oss to etterpå om dette.

Han hadde nemlig aldri luftet disse tanken med meg. Han hadde heller aldri tatt noe initiativ eller gitt noen hint om at han hadde lyst til noe av dette. Samtidig hadde han også alltid snakket til meg om hvor fantastisk sex han syntes vi hadde. Mye av sexen hadde da vært på mine premisser. Men ikke misforstå!! Det betyr bare at det mest var mer som tok initiativet til sex og jeg som fant på noe nytt. Jeg hadde spurt ham om hva han hadde lyst til. Han var bare alltid så fornøyd.

Når typen min da snakket med kompisene sine som glemte han jo å si at han ikke tok initiativet til noen ting, men bare fulgte meg. Han "glemte" å si at han alltid hadde gitt uttrykk for å være mer enn fornøyd.

Det viste seg at han hadde fantasert for seg selv. Men når dette nå kom opp så tente det også meg og vi har hatt det kjempespennende etterpå! Han måtte nok bare komme over sin barriere mot å snakke om hva han hadde lyst til.

Overfor kompisene kunne ha være den "tøffe" som klaget litt. Men overfor meg så ville han ikke foreslå noe. For kompisene så var det jo da lett å stemple meg som den "pripne". Også var det faktisk omvendt!

Det er kanskje oftere at jenter er sånn som typen min. Altså følger gutten i hva han vil i senga og ikke ytrer sine egne meninger om hva de har lyst til.

Det er trist hvis noen gjør det slutt når det hele kunne blitt løst med kommunikasjon.

Hvis man skal dumpe noen pga at de ikke vil gjøre en bestemt seksuell ting så må det vel handle om en spesiell fetisj som er viktig for at du i det hele tatt skal kunne nyte sex. Det var det jo ikke snakk om i mitt tilfelle.

Skrevet
Jeg tror det kan spille inn, selv om ikke mange vet at det er en av grunnene til at de ble dumpet.

Jeg har mange guttekompiser som jeg snakker om ALT med, og jeg har også vært borti menn (seksuelt ja) som har kjæreste.. de kan klage en del på sexen med kjæresten for å si det sånn. Og den sistnevnte gruppen, de utro mennene, mister bare mer og mer interessen for dama seksuelt og får den mer og mer for elskerinnen.

Det har ikke bare med at de har et enormt behov for å putte penisen inn i rompa på dama eller noe, det har mer med det psykiske tror jeg. De føler seg bedre hvis de får utfolde seg helt med en kvinne, og når kvinnen utfolder seg helt med dem, enn hvis de stadig vekk får "nei" og må "mase". Det er ikke så kult å dele en fetisj hvis partneren ikke ser ut til å elske det, og det er nok i hvert fall ikke kult hvis man vet hun har gjort det med andre og ikke vil gjøre det med han.

Ja, jeg tror nok at noen dumper kjæresten for sexen sin del uten at de forklarer det med det, jeg selv har dumpet et par kjærester fordi de ikke matchet meg seksuelt men jeg fortalte ikke disse gutta årsaken til at jeg gjorde det slutt. Noen ganger matcher man ikke verken seksuelt eller på andre områder når den første forelskelsen er over.

Når det gjelder de utro mennene så syns jeg vel det er litt svakt at de ikke ordner opp med kona før de tar seg en elskerinne. Det er ikke sånn man løser problemer. Elskerinnene er ofte single og uten barn og lever ikke med mannen til daglig og da er det nok enklere å ha sex hvor som helst og når som helst. Hadde mennene hatt fantasi nok så hadde de avsluttet forholdet til kona og funnet seg en ny dame som matcher dem bedre. Men de utro mennene jeg kjenner holder gjerne på kona for de vil gjerne ha det beste av begge verdene, det er bare unntakene som forlater kona for elskerinnen.

Fetisjer kan være så mangt, og mange er nok med på partnerens fetisj så lenge denne ikke dominerer forholdet. Men så klart noen vil noen fetisjer vanskelig å fordøye og jeg vil bare råde alle om å introdusere fetisjen med en gang i forholdet, ikke vente til de er vel etablert.

Hvis jeg har hatt en type sex med den forrige kjæresten min og funnet den for ubehagelig eller smertefull eller ikke passet mine preferanser så ser jeg ingen grunn til at jeg må ha det med nestemann kun fordi jeg har hatt det med den forrige. Har jeg aldri prøvd det før så kan jeg godt teste det, med unntak for å slå eller bli slått, å bli tisset på eller være den som tisser. Det ligger ikke for alle og det passer best for de som virkelig liker det, og jeg er av den oppfatning at folk kan ha hvilken form for sex de vil så lenge det er frivillig og det dreier seg om voksne folk som vet hva de begir seg inn på.

Skrevet

"Min kone forstår meg ikke"? Det er jo de som klager på kona/samboeren/kjæresen uten at de har grunn til det. Bare for å få sympati og for at en annen skal være villig til å gå til sengs med de og gi de det de savner.

Jeg var elskerinna til en mann. Han fikk ikke noe hjemme sa han og kona var kjedelig og stygg og jeg vet ikke hva. Men de fikk da to barn mens han var "sammen" med meg så sex hadde de. Og da jeg første gang så kona hans (så de på kjøpesenteret) så var hun jo den lekre dama og de så ut til å ha det bra sammen. Han sto i kassakøen og strøk henne over ryggen og de faktisk flørtet med hverandre.

Gadd ikke ham mer. Bare løgn fordi han ville ha sex med meg i tillegg til med kona!!! SKal ikke stole på folk bestandig når de klager nei!!

Gjest Gjest_tja_*
Skrevet
"Min kone forstår meg ikke"? Det er jo de som klager på kona/samboeren/kjæresen uten at de har grunn til det. Bare for å få sympati og for at en annen skal være villig til å gå til sengs med de og gi de det de savner.

Jeg var elskerinna til en mann. Han fikk ikke noe hjemme sa han og kona var kjedelig og stygg og jeg vet ikke hva. Men de fikk da to barn mens han var "sammen" med meg så sex hadde de. Og da jeg første gang så kona hans (så de på kjøpesenteret) så var hun jo den lekre dama og de så ut til å ha det bra sammen. Han sto i kassakøen og strøk henne over ryggen og de faktisk flørtet med hverandre.

Gadd ikke ham mer. Bare løgn fordi han ville ha sex med meg i tillegg til med kona!!! SKal ikke stole på folk bestandig når de klager nei!!

he he, min venninne opplevde det samme selv, fersket elskeren med kona som var den rypa og med kul på magen.

Skrevet

Hehe, ja, det har jeg blitt.

Hadde denne eksen vært intelligent nok til å skjønne at dersom man tok opp et ønske på normalt vis og ikke et krav som lyn fra blå himmel med tilhørende sutring, hadde jeg kanskje hatt lyst til det, og til og med kanskje tent på det. Men måten han presenterte det hele på, ble å grave sin egen grav.

Skrevet

Og hva når det er omvendt da? Når det er jenta som føler hun nesten maser, og gutten som veldig ofte ikke orker?

Uansett så gidder jeg nesten ikke å spørre lenger når det kommer til at han skal gå ned på meg, for han er generelt ikke noe særlig glad i det. Men om det hadde vært så ille at han ikke ville penetrere meg i det "vanlige" hullet, men kun ha analsex, så måtte jeg nok ha revurdert. Jeg er ikke interessert i å ha et sexliv som kun består av analsex. Analsex anses mer som litt ekstra krydder, enn hovedparten, spør du meg da.

Skrevet
Og hva når det er omvendt da? Når det er jenta som føler hun nesten maser, og gutten som veldig ofte ikke orker?

Uansett så gidder jeg nesten ikke å spørre lenger når det kommer til at han skal gå ned på meg, for han er generelt ikke noe særlig glad i det. Men om det hadde vært så ille at han ikke ville penetrere meg i det "vanlige" hullet, men kun ha analsex, så måtte jeg nok ha revurdert. Jeg er ikke interessert i å ha et sexliv som kun består av analsex. Analsex anses mer som litt ekstra krydder, enn hovedparten, spør du meg da.

Og bare analsex er noe kjedelig for oss jenter.

Vi har nemlig lyst på en orgasme vi også!!!

Er ikke negativ til anal altså. Men det går ikke for meg da.

Gjest Gjest_Miss_*
Skrevet
Det er ikke så kult å dele en fetisj hvis partneren ikke ser ut til å elske det, og det er nok i hvert fall ikke kult hvis man vet hun har gjort det med andre og ikke vil gjøre det med han.

Det spørs litt hva slags fetisj det er.

Jeg ble sammen med en som likte å bli både tisset og bæ.... på (æsj).

Han fortalte om det da vi hadde vært sammen et halvt år. Ville ikke fortelle om det før. Vi hadde veldig god og spennende sex - men dette her ville jeg ikke være med på. Ettersom jeg syntes at dette var noe spesielt så spurte jeg jo om han noen gang hadde gjort det eller om det bare var en fantasi.

Han hadde gjort det med en før fortalte han. Men utover det kun fantasi og filmer av damer som gjorde det, altså gikk på do da.

Jeg kunne ikke få meg til dette. For meg har det ikke så mye med sex å gjøre men jeg kan respektere at noen tenner på, ja, det de tenner på. Det ble ikke noe mere spørsmål om jeg ville, men jeg merket at han var veldig på rompehullet mitt. Også når han slikket meg. Før jeg fikk vite om fetisjen så reagerte jeg ikke så mye på at han hadde tatt fingeren litt i rompa mi og vi hadde også hatt anal. Men nå ble det liksom linket opp til fetisjen. Som om han prøvde å "lure seg til" det jeg ikke ville.

Huff. Jeg tenkte aldri på hun som han hadde gjort det med før. Og jeg tror ikke han gjorde det heller. Ihvertfall var det aldri noe tema.

Vi var sammen en god stund etterpå. Men jeg hadde nok ikke blitt i det forholdet om han hadde mast om at jeg skulle gjort dette her. Om han hadde dumpet meg fordi jeg ikke ville? Det tror jeg ikke. Dvs. han gjorde jo ikke det. Sikkert fordi det ikke er så lett å finne en kjæreste som man også liker og er glad i som også vil dette. Da blir det andre ting som teller også. Og det er vel ikke så lett å finne jenter som liker dette.

Skrevet

nei, ikke som jeg vet, og ikke som jeg kan gjette heller.

Stort sett, i min fortid, er det jeg som har gått, ikke han, og jeg har gått ved noen anledninger pga at den seksuelle missmatchen har vært dråpen som fikk det til å ikke fungere.

Har også blitt gått fra en gang fordi jeg var villig til å være med på litt for mye..... altså, var med på ting han foreslo og ikke skammet meg over det!!! :skratte: men vi var bare på datern og ikke noe forhold der vi var blitt veldig glade i hverandre.

Men, tror nok at både kvinner og menn har gått fra eller blitt gått fra med seksuell missmatch uten å vite om det, for man forteller vel ikke nødvendigvis at det var det som var det utslagsgivende.

Skrevet

Å dumpe ei dame fordi det ikke fungerer seksuelt, eller fordi hun er kjip/gnien/uinteressert/uengasjert i sex hadde jeg gjort glatt, men å dumpe henne fordi hun ikke vil være med på én bestemt type sex kan jeg ikke helt se for meg at jeg ville gjort.

Hvis en mann er besatt av en spesiell type sex og MÅ ha dette som en del av sitt aktive sexliv, kan jeg imildertid forstå at sexlivet blir destruert dersom dama ikke vil være med på dette, så da kan jo hele forholdet ryke som følge av dette. Jeg tror imidlertid det er få som er såpass besatt av én bestemt fetisj.

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg har blitt dumpet fordi jeg heller ville ha det litt gøy enn å se star wars... telles det?

Skrevet

Jeg har ikke blitt dumpet noengang, men jeg har heller aldri fått en forespørsel jeg ikke har synes vært gøy å forsøke. Synes sex er mye bedre om man har en "go the extra mile"-innstillingen. Selv om noe først er litt ubehagelig eller rart. Har vendt meg til både analsex og deepthroathing (og mye annet), og dette var langt fra behagelig i begynnelsen, nå er det gleder på repertoaret.

Men, jeg har venninner som har fortalt at de nekter å gjøre alt utenom misjonærsex.. det vil si at de hverken utfører oralsex eller bruker henda heller. Om jeg hadde fått en kjæreste som dette hadde jeg måttet ta det opp med han, og jeg kunne nok ikke forblitt i et sånt forhold, da sex og spenning er veldig viktig for meg. Det er en måte å utfolde seg på, og å uttrykke seg på. Selvfølgelig har også jeg grenser, ting jeg ikke ville blitt med på - og noen ganger er man ikke kompatible.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Og hvis jeg var sammen med en som var villig til å dumpe meg pga at han ikke fikk anal, fisting, golden showers eller gruppesex.... så..... tror jeg ikke at vi hadde vært passa sammen uansett.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Nei, det har jeg ikke. Og hvis jeg var sammen med en som var villig til å dumpe meg pga at han ikke fikk anal, fisting, golden showers eller gruppesex.... så..... tror jeg ikke at vi hadde vært passa sammen uansett.

Enig. Hadde jeg blitt dumpet av en slik fyr hadde jeg blitt lettet. Sansynligvis ville jeg nok dumpet han først dersom han hele tiden maste om sånt. Vil man ikke, så vil man ikke, og det skal respekteres!

Gjest Gjest_s_*
Skrevet

Hehe.. var ikke sånn for min del altså, selv om jeg såklart ser at sleipe jævler kan finne på og si sånt til elskerinna bare for egen vinning.

Men som sagt så har jeg hørt det fra platoniske guttekompiser, og de jeg har hatt sex med har jeg ikke vært forelska i eller ønsket noe som helst bekreftelser fra. Ikke har de hatt kone som jeg vil de skal forlate, bare kjærester som de mer enn gjerne kan være sammen med for min del. Og ikke har jeg spurt noe om hvordan disse kjærestene er i senga. Jeg får bare høre hele tida at jenter flest er ganske kjedelige i senga, at det er så deilig å møte noen som slipper seg løs osv. Og de beklager seg gjerne mer og mer over den tafatte dama til det en dag blir slutt - og da er det kanskje en del av grunnen?

Nå snakker jeg forøvrig egentlig ikke om at menn (eller kvinner for den saks skyld) vil dumpe partneren fordi de ikke vil være med på en spesifikk fetisj, det er vel heller når de mangler den viljen og lysten til å eksperimentere eller til å kaste hemninger at jeg tror den andre parten kan synes det er kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...