Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 ...og i dag er det ett år igjen!! Hipp hurra! Endelig kan planleggingen ta til for alvor... Gleeeeeeeeder meg jeg!! :D
Ingeborg Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Da er vi to! Nå er nedtellingen virkelig i gang!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 11. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2003 Ja, endelig kan vi si at det er UNDER ett år til den store dagen - det har jeg ventet lenge på! Men, jeg blir helt matt av enkelte rundt meg, i stedet for å være glade for at vi skal gifte oss, synes de tydeligvis det er helt latterlig tidlig å begynne å planlegge bryllupet ett år i forveien!! For det første er det ikke deres business, og for det andre; hvorfor kan de ikke glede seg over oss i stedet?? :x Blir bare så sjokka over enkelte mennesker. Bare fordi at deres bryllup for omtrent 100 år siden kostet 8000,- tilsammen og det tok tre måneder og planlegge, så behøver de vel ikke å latterliggjøre andre som ikke gjør som dem forde? Hva synes dere?? :-?
cappocino Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Hei Lille Lotte! Jeg syns at du skal kose deg og planlegge som mye du orker og ikke tenke på teite kommentarer og innlegg (hvis det var det du fikk da)... Noen mennesker skal alltid ha noe å si, og selvfølgelig så vet de menneskene også best!! Hjelp! Har de ikke noe liv, tenker jeg da... Gratuerer med under 1 års dagen til bryllupet, selv er det 5 mnd og 1 uke til jeg står brud Masse klemmer
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2003 Hei Cappo, Takk for støttende ord. Jeg var bare litt utenfor i går, og måtte bare lufte frustrasjonen min litt... KG funker bra til det!! Jeg skal prøve å heve meg over de som kommenterer og gjør narr av andres gode planlegging og evnen til å glede seg over noe som kommer. Men, sårende er det dog, når det kommer fra folk en kjenner, venner og kollegaer. Men, jeg skal heller prøve å konsentrere meg om bryllupsplanleggingen min, og fokusere på det positive!! Takk for gode ord!! Klem!
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #7 Skrevet 12. august 2003 Hei på deg Lotte, jeg begynte planleggingen av vårt bryllup hele søtten måneder før bryllupsdato! bare sett igang, vi har det meste klart vi, og det er ennå ni måneder igjen... Som du ser har jeg kjolen i hus allerede... I dagboken min kan du lese om alt det andre vi har gjort alt, der vil all mobbingen av deg bli gjort til skamme!!! Kos deg med planlegging og husk at alt du får gjort nå slipper du å stresse med når det nærmer seg.....
minniepus Skrevet 12. august 2003 #8 Skrevet 12. august 2003 Jeg skal også gifte meg 7. august neste år, og vi har begynt planleggingen. Fotografen vi helst vil ha, er allerede opptatt , så vi er ikke for tidlig ute. Begynner også å bli booket bort en del lokaler. Vanskelig å skulle bestemme lokaler synes jeg. Det ene vi har sett på er et grendahus med alt inkludert av mat og servering (kjøper inn drikke selv). God, men litt "kjedelig" mat; stek av div. slag med saus og grønnsaker. Har også sett på et hotell som frister, men det er dyrt. Også er det veldig få lokaler jeg har funnet hvor man kan ha med kokk selv. Merkelig. Slipper jo mye styr når alt er ordnet, men vi kjenner en kokk som kunne laget litt mer spennende mat. Det var det jeg måtte få ut. Lykke til i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå