Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det virkelig gå utover meg og min utbetaling (livsopphold) at de har ferie?

jeg spurte om det ikke var noen andre som kunne skrive det j***a vedtaket istede, det er litt krise sa jeg siden jeg ikke har fått de utbetalt som vanlig.

men da måtte de ha all slags papirer for å kunne gjøre det! og det var bare kanskje at jeg kunne få utbetalingen til helgen (dette var på mandag)!

lenge leve nav sier jeg bare :rope::kjefte:

dette er jo bare en liten del av det jeg kunne sagt om nav egentlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal det virkelig gå utover meg og min utbetaling (livsopphold) at de har ferie?

jeg spurte om det ikke var noen andre som kunne skrive det j***a vedtaket istede, det er litt krise sa jeg siden jeg ikke har fått de utbetalt som vanlig.

men da måtte de ha all slags papirer for å kunne gjøre det! og det var bare kanskje at jeg kunne få utbetalingen til helgen (dette var på mandag)!

lenge leve nav sier jeg bare :rope::kjefte:

dette er jo bare en liten del av det jeg kunne sagt om nav egentlig!

det er to uker saksbehandlingstid...Og papirer må man levere på NAV! Det er sånn det skal være:)

Skrevet

Tror ikke de ser på det som livsopphold for oss, men som en byrde for dem. Sist jeg ikke hadde fått "lønna" mi på et par-tre mnd spurte jeg en der om hvordan det ville gått med regninger hos han om han ikke hadde fått lønn på et par mnd. Han ringte et par timer senere og sa at pengene var overført :)

Det verste er i grunn at alle man blir satt over til ikke har noe med det å gjøre og setter deg videre til andre som heller ikke har noe med det å gjøre, så snakker du med de samme 10 personene som alle nekter. Vanskelig å være hyggelig etterhvert da altså.

Gjest gjest31
Skrevet

Da synes jeg du skal stemme FRP, så blir det vel slutt på nødkontanter og tryden kommer til å bli enda vanskligere få godkjent. Alle må som kjent stå opp på morgnen og spise froksot på NAV`s regning og vise at de ønsker å jobbe, da kan de få utbetaling....

Bare en liten diggresjon i en valgkamp tid.

Skrevet

Ha veldig god erfaring med "mitt" Navkontor. Riktignok er det litt ventetid på telefon - men det er vel ikke annet enn å forvente.

Har bare møtt velvillige og hjelpsomme mennesker, som har kunnet svare på det jeg har lurt på og som har hevet seg litt ekstra rundt for å gjøre ting lettest mulig for meg, men det er mulig jeg bare har vært ekstra heldig - eller at det er veldig stor forskjell på kontorene.

Skrevet

det at det er 2 ukers behandlingstid har ikke vært noe problem før, jeg får brev om nytt vedtak for hver mnd. og hvorfor skal jeg levere inn papirer som jeg allerede har levert inn fordi saksbehandler er på ferie, papirene mine ligger vell der en plass!

skal ikke forundre meg at de er rotet bort heller, de klarte jo og rote bort hele saksmappen min i fjor da jeg flyttet, og siden har ingen sett den 1 år etter!

jeg har også positive erfaringer heldigvis da, har hatt flinke saksbehandlere som har hjulpet meg på best mulig vis også.

men så har vi de som ser på deg som en byrde og kommer med kritiske og frekke kommentarer!

(ja jeg skal stemme FRP foresten :gjeiper: )

Skrevet (endret)

Ja da håper jeg virkelig du ikke trenger mer enn 3 mnd sosialhjelp ;) For Frp vil til nøds ha 3 mnd, aller helst legge ned hele sosialen

Endret av liv
Gjest gjest31
Skrevet

Skrevet
det at det er 2 ukers behandlingstid har ikke vært noe problem før, jeg får brev om nytt vedtak for hver mnd. og hvorfor skal jeg levere inn papirer som jeg allerede har levert inn fordi saksbehandler er på ferie, papirene mine ligger vell der en plass!

skal ikke forundre meg at de er rotet bort heller, de klarte jo og rote bort hele saksmappen min i fjor da jeg flyttet, og siden har ingen sett den 1 år etter!

jeg har også positive erfaringer heldigvis da, har hatt flinke saksbehandlere som har hjulpet meg på best mulig vis også.

men så har vi de som ser på deg som en byrde og kommer med kritiske og frekke kommentarer!

Du er sosialklient og skal stemme FRP? Herlig! Da er det bare å komme seg ut i arbeid med eng gang;)

Skrevet
Du er sosialklient og skal stemme FRP? Herlig! Da er det bare å komme seg ut i arbeid med eng gang;)

ehm...jeg dreit meg litt nå gjorde jeg ikke? :sjenert:

kanskje jeg burde vurdere og bytte parti da :P

jeg er veldig lite inne i politikken, og tok den testen på vg eller hvor det var om hvilket parti som passet meg best i forhold til holdinger osv...og det var FRP som passet meg best, og jeg er enig i mye av det de står for.

men tydeligvis ikke akkurat denne her biten da :fnise:

(forrøvrig så er jeg på tur ut i arbeid og kommer til og være det også om de eventuelt skulle begynne og herske landet)

Skrevet
ehm...jeg dreit meg litt nå gjorde jeg ikke? :sjenert:

kanskje jeg burde vurdere og bytte parti da :P

jeg er veldig lite inne i politikken, og tok den testen på vg eller hvor det var om hvilket parti som passet meg best i forhold til holdinger osv...og det var FRP som passet meg best, og jeg er enig i mye av det de står for.

men tydeligvis ikke akkurat denne her biten da :fnise:

(forrøvrig så er jeg på tur ut i arbeid og kommer til og være det også om de eventuelt skulle begynne og herske landet)

Ja. Du "dret vel litt på draget" og tror vel ikke du hadde hatt så god hjelp av FRP i din situasjon.

Men, det er helt greit.

Vi lærer jo hele tiden, alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...