Spoven Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Da min gamle harddisk døde pga "medfødt" feil, fikk jeg tilsendt ny fra Dell. Jeg skrudde i den nye harddisken, og naiv som jeg tydeligvis er tenkte jeg de hadde tatt seg bryet med å klargjøre den for bruk. Da jeg skrudde på maskina (Dell Inspirion 1720) kom følgende melding opp: no boot sector on internal harddrive. Jeg har skjønt (tror jeg) at jeg nå må kjøre disse cd-rom'ene som fulgte med maskina, men hvilken er det? De som fulgte med er: *Drivers and utilities -For reinstalling Dell Inspirion Portable Computer Software (Denne jeg skal bruke? Skal jeg bare putte den inn og så starter den av seg selv? *grønn*) *Drivers and utilities -For reinstalling Dell webcam manager *Application -For reinstalling Dell Mediadirect 3.5 on Dell Inspirion Computers *Roxio Creator DE 10.1 Ingen Windowsplate. Hvor får jeg tak i det nå da? Mine datakunnskaper er svært begrenset, som dere sikkert skjønner...
Mr.Guy Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 du har sikkert cd rom som boot device. Siden du ikk ehar noen Windows cd ville jeg satset på nr 1. Så etterpå instalere de andre driverne for at pcen skal fungere optimalt igjen. det skal gå smertefritt. Når du kommer til KEY eller noe, så er den på en klistrelapp under PCen
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Du skal bruke CD nr 1, ja. Hvis ikke, kan du bare ringe til Dell og be dem om å sende deg en CD. Det skal de gjøre, helt gratis.
Spoven Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Ok, skal prøve dette. Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå