Gå til innhold

Skil har det seg:

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Ok.. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive eller hva jeg vil med dette! Men jeg vet i hvert fall at det er fordi jeg trenger å gjøre det!

Jeg tenker ekstremt mye på eksen min, så mye at det destraherer livet mitt. Men nå er ferien over å jeg har begynt med mitt drømmestudie, jeg vil ikke la han ødelegge det for meg! Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å sørge for at det ikke skjer?

Ja, jeg har skrevet om han før og jeg har fått råd om å slette alt a meldiger fra han, ignorere han slette tlf nr. osv, altså slette han med andre ord.

Men saken er at han har ei lita jente som jeg har blitt velid knytta til og omvendt. Og hun går i barnehage sammen med gutten min. Det er veldig gode venner. Mora til jente, altså ekskonakjenner jeg noe, hun er kjempesnill. Barna kan ha kontakt gjennom moren, det er ikke problemet. Det er bare det at det hele (det at jeg har kontakt med datteren og moren hennes) gjør at jeg tenker ennå mer på han! Hva skal jeg gjøre?

Han sier han savner meg osv (tror han var i beruset tilstand da han skrev det, og dette var snart 3 uker siden), men jeg svarer aldri, for jeg vet ikke om jeg klarer å finne meg inni de greiene hans mer! Jeg elsker han så mye at jeg sitter oppe noen ganger fordi jeg svaner han så fælt! Jeg gråter ofte fordi jeg savner han så fælt! Men han fortjener ikke det!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg tror søvnproblemene jeg har fått er pga dette, men jeg har ikke råd til det mer! Det er egentlig det som fikk meg til å skrive dette nå; det at jeg ikke får sove og at jeg må stå opp kl 05:30 i morgen.

Hodet mitt råder meg for første gang på LENGE "ring han, snakk med han om problematikken, vær aldri emosjonell når du snakker med han. Bare konkrete spørsmål om hva han vil og hvordan dere kommer til å forholde dere med hvernadre!" Men igjen sier noe annet i hodet mitt: "Hva hjelper det deg? Han kommer ikke til å forstå alvorligheten om hva du snakker om. Han kommer til å si "klart vi kan gjøre det slikt, ikke noe å tenke på" , men det har du vel hørt før? Og kort tid etter begynte forvirrelsen og frustrasjonen, var det ikke slik det var?"

KG-folk, dere er ikke psykologer -vel, kasnkje er det noe psykologer som leser på KG også?- men jeg trenger virkelig hjel og råd her! Og jeg trenger først og fremst SØVN!

Tusen takk for at du leser!

Med vennlig hilsen

Lene

Videoannonse
Annonse
Gjest ~VanDora~
Skrevet

Ikke en heldig situasjon du har der, men det tar for de aller fleste ganske lang tid å komme over et brudd.

Enten må du holde deg selv i stramme tøyler å ikke kontakte fyren ellers så kan du, som du selv skriver at du har litt lyst til, ta kontakt med han og snakke med han om hvordan ditt og datt fortoner seg for han nå.

Ingen av delene trenger å være feil.

Da jeg slo opp med første eksen min tok det veldig lang tid.

Jeg hadde en hel sommer der jeg hadde sex med han, men ikke gjorde noe særlig annet, overnattet aldri osv. Men jeg fikk han ikke ut av hodet samtidig som jeg viste han var en drittsekk som jeg ikke ville ha noe mer med å gjøre. Det var rett og slett noe jeg trengte å gjøre. (og ingen viste om det)

Han ville veldig gjerne mer, men ingen vil være sammen med en notorisk utro lystløgner eller hva :P

Skrevet

Aller først vil jeg gi deg en :klemmer:

Det er en vond situasjon du er kommet opp i. Men jeg tror ikke at det er riktig å kontakte ham. Da vil du rive opp sårene igjen.

Kjærlighetssorg er vondt, selv om han ikke fortjener deg.

Mangel på søvn gjør alle triste følelser enda tristere, og gjør studiene vanskelige. så jeg er enig i at du trenger søvn.

Apoteket har reseptfrie innsovnings tabletter som virker veldig greit.

Spør etter noen som egentlig er allergimedisin, men også brukes mot søvn vansker.

Da vil du sovne lettere, og ting blir ikke så tungt.

Jeg forstår at å stadig møte datteren hans gjør det verre, men det vil gå over.

Lykke til. :)

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet
Aller først vil jeg gi deg en :klemmer:

Det er en vond situasjon du er kommet opp i. Men jeg tror ikke at det er riktig å kontakte ham. Da vil du rive opp sårene igjen.

Kjærlighetssorg er vondt, selv om han ikke fortjener deg.

Mangel på søvn gjør alle triste følelser enda tristere, og gjør studiene vanskelige. så jeg er enig i at du trenger søvn.

Apoteket har reseptfrie innsovnings tabletter som virker veldig greit.

Spør etter noen som egentlig er allergimedisin, men også brukes mot søvn vansker.

Da vil du sovne lettere, og ting blir ikke så tungt.

Jeg forstår at å stadig møte datteren hans gjør det verre, men det vil gå over.

Lykke til. :)

Tusen takk for et trøstende innlegg! Og råd om medisinen. Ringe han vil jeg helst ikke og jeg kommer sannsynlivis ikke til å gjøre! Sovnet heldigvis ved tolvtida i natt. Det var godt!

Jeg skal prøve å ungå han så mye jeg kan til det blir lettere å møte han. Det føles ikke ut som det blir i nær framtid.

Takker for at dere leser og til dere som svarer takker jeg ekstra mye!

Klem, Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...