Gå til innhold

Hvor kjøper du kosmetikk/hudpleie ? (og er fornøyd)

Englepusen

Hvor handler du?  

1 stemme

1. 1. Hvor handler du?

• Apotek
      0
    • Parfymeri
      15
    • Helsekost
      0
    • Hudpleier
      7
    • Dagligvare
      0

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal satse på av hudpleie, derfor denne lille avstemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da, bare stem i vei dere :roll:

Vi som bruker Oriflame trenger ikke å være med på noen

avstemninger vi :grine:

Nei da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å stemme, for ingen alternativer passet helt.

Jeg kjøper stor sett all kosmetikk og hupleie hos Cubus. Mannen min jobber for Cubus (men ikke i butikk :ler: ), så han får rabatter på alt vi handler. Dermed får jeg massevis av nyttige (og unyttige) ting til en billig penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til huden (rens, masker, kremer)kjøper jeg hos hudpleieren jeg går hos. Kosmetikk kjøper jeg på parfymeri.

(Bodylotion kjøper jeg på Obs!.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanessa

Jeg kjøper hudprodukter hos hudpleier og sminke på Esthetique. Var forøvrig innom en hudpleier i dag og svidde av 400 kroner på en peeling som liksom skal hjelpe mot sorte prikker. Jeg gir ikke opp, de prikkene SKAL bort! (Hmmm, kanskje de lar seg skremme vekk hvis jeg skriver om det på nettet... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kunne ha tatt med flere alternativer kom jeg på etterpå, men det går jo an å skrive en liten melding og :wink:

Bruker for tiden Oriflame selv, og noe annet rask jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet mye bra på body shop.

Samme med sminke.

Men egentlig så kjøper jeg det meste av sminken og hudpleie på parfymeri.

Har handlet en del på party og slikt, jeg har mye positivt derifra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper litt her og litt der.

Bruker generelt få produkter og de varer lenge.

Litt dyrere ting kjøper jeg ofte på Tax Free og går over til billigere produkter når det er tomt.

Kjøper ofte kremer, renseprodukter og sånt på Vita e.l.

Sminke kjøper jeg som regel i butikker som H&M, Cubus eller KappAhl (bruker mye Max Factor, L'oreal m.fl.).

Jeg har også noen kremer fra apoteket. Synes at de er ganske gode jeg. Vurderer å kjøpe fløere Cosmica(?)-produkter.

Jeg går ikke til hudpleier og har ikke vanskelig hud, så den klarer seg fint uten de dyreste produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ike mye, og det jeg kjøper er litt her og der. Det viktigste er at det er allergitestet for masse. For det er så utrolig masse jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Litt forskjellig.

Renseprodukter, dagkrem,øyekrem, mascara, kanebopudder - fra Tax Free. Kommer til å kjøpe hos parfymeri eller på nettet hvis jeg går tom før neste utenlandsreise.

Bodylotion, kroppspeeling, roll-on - fra parfymeri som H&M eller fra dagligvaren.

øyenskygge, lebestifter, kajal - midt på treet priser, gjerne H&M, Vita, Body Shop eller litt dyrere parfymerier noen ganger.

selvbruningskrem - parfymeri

Går ikke til hudpleier, har ok hud og er flink å rense huden hver kveld. Fungerer helt greit for meg ihvertfall.

Svarte parfymeri i avstemmingen, siden mesteparten av tingene jeg bruker er parfymeriting, men noe kjøpes altså også på billigere parfymerier eller på dagligvaren. Syntes også det er greit å handle på taxfree og på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper alltid hudpleieprodukter hos min hudpleier, og etter å ha prøvd flere merker med ulike egenskaper har jeg nå sluttet meg til Babor.

Kosmetikk og øvrige kroppspleieprodukter etc. kjøper jeg enten på parfymeri eller Body Shop. Hender også at jeg plukker med meg noe smårusk på super'n en gang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har kjøpt hos hudpleier, men har faktisk akkurat postet to ordrer på www.essentialdayspa.com :)

Sminken kjøper jeg overalt...(tax-free, h&M, cubus, parfymeri...)

Parfyme kjøper jeg på tax-free... :D

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker personlig service og handler derfor sminke og hudpleieprodukter på parfymeriet. Der jeg handler finnes det utrolig dyktige damer som har en fantastisk evne til å finne de produktene som er riktige for akkurat meg. Det setter jeg stor pris på, jeg har tidligere kastet bort masse penger på sminke og kremer som ikke fungerer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anna22

Kjøper alt hos parfymeriet jeg... Fra hudpleieprodukter (sverger til Clinique) til make-up... Når jeg er ute og reiser handler jeg selvsagt på tax-free, men da blir det de samme produktene. Da jeg var yngre handlet jeg mye Max Factor og andre "billigmerker", men har etterhvert erfart at det er like greit å legge penger i produktene - mye bedre resultat, samt at produktene holder lengre. Og jeg må jo si at det er litt mer stas å plukke opp en boks fra Guerlain fra vesken enn en kjip Maybelline leppestift... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fra Body Shop tidligere, men i det siste har jeg handla mest på StrawberryNet. Meget fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til parfymeri( jeg jobber jo der) Men handler også mye hos hudpleieren min..

Kunne med hånden på hjertet aldri handlet i dageligvare eller apotek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Mascara (en billig en) på Cubus eller H&M. Deodorant på dagligvare. Alt det andre jeg bruker lager jeg selv (såpe, shampoo, balsam, dagkrem, nattkrem, kroppspeeling, badesalt, badeoljer, peeling til ansiktet osv.)

Hender jeg får litt greier til jul siden jeg har en i familien min som jobber for L'oreal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...