-ida- Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har så lyst til å gi alle gjestene i bryllupet vårt hver sin broderete lin serviett, men hvor kan jeg få tak i hvite linservietter til en ikke altfor dyr penge. Trenger ca 80 stk. Vet dere om noen butikker eller nett levrandører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Har ikke kommet over billige linservietter, men hvis du har symaskin kan du jo evt. lage dine egne. Enkelt å lage, og jeg vil regne med at det blir mye billigere. Blir iallefall nok håndarbeid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumerikken Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Nå vet ikke jeg om du bor i Oslo, men på Glasmagasinet (i underetasjen der) har jeg kjøpt hvite linservietter ved en tidligere anledning. Skulle bare ha fire stykker den gangen, og husker ikke hva jeg betalte, men jeg tror de kostet et sted mellom 40 og 60 kr stykket. Muligens litt dyrt hvis du skal ha til mange gjester :-? ? Elllers ville jeg sjekket på Åhlens. De har innmari mye fine tekstiler til hyggelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Ellers finnes det veldig mye fint i papir, som både kjennes og ser ut nesten akkurat som lin. Og jeg skal love deg at de er billigere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 Ellers finnes det veldig mye fint i papir, som både kjennes og ser ut nesten akkurat som lin. Og jeg skal love deg at de er billigere.... Men det er jo ikke noe vits i å ta med seg hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg kjøpte noen på Ikea i fjor, men de har gått ut av produskjon nå og de kostet mellom 5 - 10 kroner. Har sett der nå,men de nye koster 30 kr stykket. Siden jeg har tenkt å brobedre på dem må det være noe i stoff. Orker ikke å sy selv, da får jeg vel heller legge litt mer penger i det, men vær så snill å si fra jenter om dere ser det noe sted for jeg har så lyst til å brodere en hilsen til gjestene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå