Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Noen som vet? Skulle ønske jeg kunne si Ilse Jakobsen sine, men jeg prøvde en på her om dagen, og den var skikkelig trasig! Ingen innsving i livet, så jeg følte meg som en potetsekk! Og det var i str, extra small..... Bruker vanligvis small/medium.....
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 jeg kjøpte Søstrene Jensen i år (på Fellini), og er så langt veldig fornøyd med den.
Gjest Fisk73 Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Jeg prøvde Ilse Jacobsen sin regnjakke på og synes den var ekkel. Prøvde så regnjakke fra Blæst og falt pladask! Mye mykere regnjakke, fin (synes jeg) og bedre passform, i tillegg er den norsk design Kanskje du også finner en der? Ligger omtrent på samme pris om Ilse Jacobsen.
iloveshopping Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Bond, mod Endret 29. august 2009 av Bond
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Noen som vet? Innlegg redigert, se reglene om e-post. vimse-mod. Endret 14. oktober 2009 av vimse
Solstorm Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kjøpte i fjor av merket søs jensen. Det er en grei regnkåpe som er vattert inni så jeg holder varmen når det er både kaldt og regn. I fasong ligner den på dem fra blæst. Jeg har sett reklame for regnkåpe fra Stormberg, så du kan jo sjekke i sportsbutikkene også. (eller her))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå