Gjest hekledilla Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei Noen som vet hvilken tråd som passer når jeg skal hekle oldemorruter til et teppe? Må vel gjerne være noe slitesterkt og som ikke nupper? Noen som vet om noen som blogger om hekling? Takkitakk
Gjest hekledilla Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 hei igjen Akkurat........bomull ja :-)) JEg har hekla et lite teppe i pt2 garn.....syns jeg ser antydning til nuppings....men da vet jeg at jeg må handle bomullsgarn imorgen. Takk skal du ha
livesen Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 alpakka er uslåelig og deilig varm. garnstudiosin er ikke så dyr og mange fine farger . Jeg har lage et sånt i røde gule og orange toner pluss svart
Gjest farge Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Jeg ville heller satse på et tynt ullgarn. Har nylig heklet et oldemorteppe til min lille sønn i garnet finull fra Reuma. Brukte vel ca 300g garn. Veldig fornøyd med det. Varmt og godt pgså. Men kommer jo an på hva det skal brukes til.
Gjest farge Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Sjekk her: http://www.blog.nunnun.net/mt/archives/hobbyanna/hekleanna/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå