Gå til innhold

FEIGE MENN !!!

katta

Anbefalte innlegg

Eg er så lei av feige menn. Hvorfor kan dere ikke bare sie det som det er, når dere ikke gidder mere/er gått lei av meg. Eg er ikke en sart skrøpelig glass-ting, eg går ikke i spåner av å bli avvist og uanset om eg har følelser for dere eller ikke, så kaster eg meg ikke ut fra en klippe hvis dere dumper meg. Kan være at eg blir litt lei meg og kanskje eg kjefter litt, men det er ikke noe å være redd for. Tro meg, eg kjefter ennå mere hvis eg skal gå rundt å spekulere på om dere er interessert eller ei i en uke eller to. Har dere NOEN som helst aning om hvor UFATTELIG frustrerende det er å gå og ikke vite? Ringe og ikke få noe svar, sende mld og ikke få noe tilbake? Spørre direkte og fremdeles ikke få noe svar?

Det skal så lite til for å unngå dette, Trenger ikke annet en mld som sier at desverre så er eg ikke den rette for dere. Det koster ikke mere enn 1 krone, og det sparer meg for en masse grubling og tid.

Vær så snill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Totalt enig!! Men endel menn er ikke tøffe nok rett og slett!! icon_wink.gif ellers vet di ikke selv hva di vil?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Synes også at kvinner bør være tøffere her...

Kjenner mange damer som ikke vil dra ifra en mann før de har funnet seg ett sikkerstikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta.

Si ifra på forhånd hvordan du vil ha det. Det skulle ikke være nødvendig, helt klart, å be om vanlig høflighet. Men når man går lei av "feige menn", må det jo være noen menn som ikke har fått med seg hva du forventer av dem.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer desverre ikke. Har sakt til de 3 siste prosjektene mine, at hvis de gikk lei av meg, så ville eg at de sae fra, slik at eg slapp å lure. Men nei... ikke faen hellere om de kunne gjøre det allikevel. Han ene måtte eg hale det ut av at han ikke ville mer, nr. 2 blånekta at han ville dumpe meg... 2 uker etterpå var han ilag med x-en igjen, og tredjemann svarte bare at han viste ikke. Gik så langt som at eg inviterte han på kino for å bli avvist eller i det minste få et eller annet hint om hva som skjedde. Først svarte han, at han ikke hadde noen planer for den dagen, så vi fik se... kl 21.30 den dagen fik eg en mld om at han desverre var på byen med kompiser. Alt det styret og all den grublingen som eg kunne ha vært spart for, om han bare hadde gidda å sakt fra.

Og eg hører det samme fra de fleste av mine veninner. De forsøker å grave og hinte om hva gutta vil/ikke vil... men nei, ikke om det smalt så får de svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler så absolutt med deg! Men det finnes vel løsninger man kan skape selv.

Hva med å prøve i andre enden?

Kutte ut grublingen - vanskelig.

Eller rett og slett gubber som gir deg grubling - også vanskelig.

Men det er IHVERTFALL kjipt og vanskelig å gå rundt å være usikker og lure på om noe er galt, om det er over, osv. Og det er heller ikke godt å være den som maser på andre om nettopp dette. Verdt et forsøk, eller? Å la være med å lure, altså.

Du kan jo gjøre deg opptatt med andre ting i mellomtiden, venninner eller kamerater som gir deg oppmerksomhet icon_smile.gif (Og kanskje du dumper borti en du ikke behøver å lure på!)

Mulig det er han som har gitt deg all grublingen som begynner å gruble litt da...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enkelte menn/kvinner VET hvor utrolig frustrerende det er, og gjør dette som HEVN.

Eller de er bare feige, som mange sa.

Uansett, bli forbanna, ta en joggetur, flørt med noen, hva som helst, bare få det ut av systemet.

Det er vel heller tvilsomt at de skulle være verdt bekymringene!

Forbanna gutt som flørter på joggeturer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørte på joggetur??? Prøver å se dette for meg. Meg selv pustende og pesende, på randen av et hjerte-anfall og diskus-prolaps icon_lol.gif Ikke så veldig sjarmerende tror eg?

Men for å være litt alvorlig her. Eg prater ikke om ONS her eller om en eller annen kødd... øh mann, som fik mitt tlf-nr forrige helg. Eg prater om en eller annen form for forhold, hvor vi har en eller annen form for avtale oss imellem. Og så finner han ut av at han ikke vil mer. Fair nok det, men hvorfor i SVARTESTE... ikke gi meg beskjed om dette.

Det har etterhvert blitt sånn, at hvis eg spør om vi skal finne på noe i dag og han svarer at det ikke passer så godt idag, så tenker eg automatisk tanken at nå blir eg "dumpet".

Det er jo ikke akkurat fremmende for mitt kjærlighets-liv, at eg blir is-kald hver gang han sine planer ikke stemmer med mine.

Så:

Det at feigingene ikke er noe å samle på, verdt å bry seg om, hjelper ikke meg så jævlig mye nei, skaden er allerede skjedd, når eg finner ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katta,

har du spurt ham "hvorfor i svarteste han ikke kan gi deg beskjed om dette"?

Hvis ikke, gjør det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke helt presis der, det var ikke en bestemt person eg mente, bare mine "bekjentskaper" sånn generellt. Må innrømme at når eg først har skjønt, at eg har blitt dumpa, så har eg ikke så veldig mye lyst å prate med dem. Er liksom ikke så mye å prate om da, annet enn å kalle dem feiginger og andre stygge ting... Har ikke så veldig lyst til å gi etter for den lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en skikkelig barnslig angrepstale er kanskje fristende i blant?

Bare så synd man må konfronteres med alt senere... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis du tviler, er magefølelsen din feil - dump ham først. Er han verdt noe, blir han lei seg og vil ha deg igjen, hvis ikke, er du kvitt ham og sitter igjen med pokalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, så bakvendt som det enn måtte høres ut, så lurer eg og på om det ikke er sånn det virker med han-kjønn. Jo mindre de får, jo mere vil de ha??? Hvis de ikke virker interessert, skal man bare ignorere dem, så kommer de jo springende??? Rare greier dette her. Men der kan man jo og brenne seg fælt, hvis han er sjenert eller veldig usikker, så går man jo muligens glipp av DEN godbiten, bare fordi at man skal spille kostbar???

Men mitt hoved-problem er når de finner ut at de ikke vil mere, så gir de ikke beskjed om dette, selv ikke når eg spørr dem rett ut, og det gjør meg dritt-forbannet.

Mitt neste prosjekt vil få lagret denne meldingen på sin mobil og få klar instruks om å sende den, hvis det skulle bli nødvendig:

"Kjære Katta! Eg er lei meg for det, men du er ikke den rette for meg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"....så kaster eg meg ikke ut fra en klippe hvis dere dumper meg"

Greit nok at ikkje du kaster deg utfor ei klippe. Men det er et fåtal jenter som truer med å gjere det.

Klart dette skremmer mange menn.

kanskje dette er litt usaklig, men det er da verdt å nemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg skammer meg litt på vegne av de rasshøla du beskriver, mange Menn tar kanskje snarveien og stikker, prøver og gjemme seg og håper at ingen skal se en, osv.

Men jeg har opplevd noe lignende før da jeg var single og det var IKKE noe morro, Jenter velger også den taktikken noen ganger tro meg.. Uansett er det dumt å jeg håper de får dårlig samvittighet etterpå de som gjør det.

Beste en kan gjøre er å glemme det vonde og start med nye fargestifter icon_smile.gif selv hvor utrolig provoserende, sårende og vanskelig det kan være noen ganger.

Keep Y`a head UP icon_smile.gif og hold ryggen rak icon_smile.gif

Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Stein icon_smile.gif

Har kanskje funnet meg et nytt prosjekt, så nå får vi se ??? I allefall så får han dumpe-meldingen av meg, hvis dette utvikler seg.

Det er så FINT vær icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...