Leah7 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hallo i luken! Kjøpte nylig et sett med kremøyenskygger fra Chanel(tror jeg det var). Det skulle være en sort og en mørk rød eyeliner, og to lyse øyenskygger... Alle har samme konsistens. Men når man tar de på så blir det jo bare seigt og klissete. Og lineren smitter av på hele øyelokket... Noen som har noen forslag til hva man kan gjøre for at det skal feste seg bedre. Og ikke virke så seigt.. Bruker i.d mineralpudder til vanlig. Prøvd dette både over og under, uten spesielt hell....
Gal_dame Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Har ikkje peiling egentlig siden eg aldri har prøvd sånt, men tipper en form for pudder vil gjøre susen... Evt en vanlig øyeskygge i samme/lysere farge under laget med kremøyenskyggen? Eller kanskje det vil klumpe seg litt da? Sliter med å få eyelineren til å ligge eg og, den smitter ikkje av, men "detter" ned fra øyekanten og ned mot vippene, og legger seg ofte i ein liten "dam" i øyekroken istede. Blæ
scara Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Det enkleste med kremøyenskygger og kremlinere er å "sette" de med pudder - enten vanlig pudder, eller aller helst øyenskygge i pudderform, gjerne i samme fargespekter - det vil gi det beste resultatet. Hvis man bruker en kremete liner under øye, er det spesielt viktig å "sette" den med pudder, eller ha pudder på undersiden, dette fordi varmen i huden vil "smelte" voksen å lineren og få den til å drive litt sørover i ansiktet , men med pudder er ikke det et problem :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå