Gjest Vettel Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Sånn rett og slett? Leier møblert og tv'en er noe eldre, den har ikke sånn rød/gul/hvit inngang, men det har digitalboksen. Kan jeg koble til wii via denne?? Får lyd fra wii'en nemlig men ikke bilde....og det er jo litt kjedelig, hehe! Har prøvd AV1 og AV2. (av1 er digital-tv kanalene) mvh
Zealuu Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 (endret) Har TV-en en scart-inngang? Skal se ca slik ut, enten det er en eller flere. Det skal ha fulgt med en scart-converter da du kjøpte Wii-en, en grå dings som du plasserer den røde, gule og hvite kabelen i, som igjen passer i scart-inngangen på TV-en. Jeg tror det er en enklere løsning enn å gå via "boksen", selv om det sikkert også er mulig på et eller annet vis. Edit: Hvis TV-en har "kanalene" AV1 og 2, skal du ha to eksterne tilkoblingsmuligheter - minst en av dem er ganske sikkert en scart-port. Endret 18. august 2009 av Zealuu
Gjest Vettel Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Ja tv'en har scart inngang, men den dingsen til wii'en er vel hjemme i norge ja... *sukk*. (skal bo midlertidig ett år i utlandet, så ikke alt jeg eier og har er med nemlig!)
Gjest Vettel Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Jepp, skal se om min søster kan finne den, er ikke sikker på hvor den kan være engang. Eventuelt kjøpe en ny her jeg bor. Takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Man får kjøpt sånne video/AV-jack til scart overganger i de aller fleste elektrobutikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå