Gå til innhold

Hjelp meg å velge en av de to

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.elkjop.no/product/data/mini-pc/...ackard-bell-dot

http://www.lefdal.com/product/data/mini-pc...cer-aspire-751h

To forettninger sier at den eneste forskjellen dem i mellom er at packard bell har litt mindre bateri tid, ca 2t, og det kan jeg leve med. Ellers sier de at det ikke er noen vesentlig forskjell. Jeg er opptatt av at pcn skal være stillegående da jeg skal bruke den til skriving.

En annen forettning sier at de ikke tar inn packard bell fordi det er så mye feil på de! Er det det?

Noen som har peiling? Hvem anbefaler dere?

Takk takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte forresten å skrive at hun som stod foran meg i køen hadde feil på sin acer pc, av den typen jeg tenker på, så er tydelig vis ikke bare packard bell det er feil med...hva er deres erfaringer?

Skrevet

de er ganske like, nesten identiske. Kun software som er forskjellig. Jeg ville sagt Acer PCen er av bedre kvalitet. Alltid noen som får feil på PCene sine, det er dog som oftest deres egen fel ;)

den har også mere programmer for backup av data og sikkerhet. :)

Skrevet

takk takk :) har e tspørsmål jeg da...det at acer er av bedre kvalitet enn packerd bell, gjelder det kunn for disse eller sånn generelt på store bærbare pcer også?

Skrevet
takk takk :) har e tspørsmål jeg da...det at acer er av bedre kvalitet enn packerd bell, gjelder det kunn for disse eller sånn generelt på store bærbare pcer også?

Jeg vil si generelt for privat brukere. Selvom Packar Bell sine også er veldig gode i min mening! Men de er gjerrige på software på maskinene sine.

Skrevet (endret)

Jeg vurderer selv å kjøpe meg den Acer-dataen! Sannsynligvis skal den være i hus like etter lønningen kommer på kortet. (Bare at jeg vil ha den med 2 GB minne og 250 GB ;) )

Synes det virker som en utrolig allright data, og størrelsen er helt perfekt. Den veier bare såvidt over 1 kg. Synes de minste netbooksene har alt for liten skjerm, slik at man må scrolle så på nettsidene. Men har hørt at denne skal være nesten som en vanlig data! We like :D

Endret av rox
Skrevet
Jeg vurderer selv å kjøpe meg den Acer-dataen! Sannsynligvis skal den være i hus like etter lønningen kommer på kortet. (Bare at jeg vil ha den med 2 GB minne og 250 GB ;) )

Synes det virker som en utrolig allright data, og størrelsen er helt perfekt. Den veier bare såvidt over 1 kg. Synes de minste netbooksene har alt for liten skjerm, slik at man må scrolle så på nettsidene. Men har hørt at denne skal være nesten som en vanlig data! We like :D

Yesss We like ;) Godt å høre flere som liker den, mange forteller meg at den er for liten etc. Kanskje for dem ja, men ikke for oss :) Er det bedre å kjøpe den med 2 GB og 259 GB? skal skrive på den jeg da, hva skal du?

Skrevet

Jeg har hatt Packard bell to ganger, og jeg sier bare: aldri mer. Det var alltid noe som var feil på dem. Den bærbare hadde en vifte som fra første stund gikk for fullt så godt som hele tiden. Umulig å ha med en slik maskin på lesesalen (var/er student).

Det kan selvfølgelig hende at jeg var uheldig med begge maskinene, men jeg kommer uansett aldri til å kjøpe en Packard bell-maskin igjen.

Jeg villle gått for Acer var jeg deg. (Nå har jeg en Dell-maskin som jeg er veldig fornøyd med, anbefaler også Dell.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...