Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og det står foreløpig mellom Nokia N86, eller Sony Ericsson C905 el. W995. Jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal velge, og tar gjerne i mot anbefalinger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale c905. Den har alt jeg trenger og litt mer til. Har alltid følt jeg har mangla noe med de andre mobilene jeg har hatt. Ikke med denne!

Veldig greit og godt kamera.

Lett meny

Greit å kunne bytte minnekort og overføre til data (setter minnekortet inn i en medfølgende minnepenn og øverføre de rett til dataen!)

Helt topp med WIfi så du kan gå på internett på samme måte som en bærbar data. Har lastet ned opera til mobilen også, så det blir veldig likt!

Nokiaene har en tendens til å være treige. Men vet ikke om versjonen du ønsker er det. C905en er overhode ikke treg i allefall.

Er min mening om mobilene.

Skrevet
Jeg kan anbefale c905. Den har alt jeg trenger og litt mer til. Har alltid følt jeg har mangla noe med de andre mobilene jeg har hatt. Ikke med denne!

Veldig greit og godt kamera.

Lett meny

Greit å kunne bytte minnekort og overføre til data (setter minnekortet inn i en medfølgende minnepenn og øverføre de rett til dataen!)

Helt topp med WIfi så du kan gå på internett på samme måte som en bærbar data. Har lastet ned opera til mobilen også, så det blir veldig likt!

Nokiaene har en tendens til å være treige. Men vet ikke om versjonen du ønsker er det. C905en er overhode ikke treg i allefall.

Er min mening om mobilene.

Signerer det Gjest sier om c905! Netopp kjøpt den, og det er den beste telefonen jeg har hatt. Kjempegreit å ha et såpass bra kamera for hånden hele tiden.

Personlig, så liker jeg ikke Nokia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...